Proč se ty vrány tak divně dívají?

Proč se ty vrány tak divně dívají?

 

 

Sochy všech slavných mužů by měli mít v ruce pindíka a močit.
Zrovna jako ten chlapeček v Bruselu.
Pochcat světu záda!
Určitě by si jich všimlo daleko více lidí, kteří teď kolem nich procházejí prakticky bez zájmu.
Není to moc důstojné, když o ně jeví zájem jen holubi.
Mít nasráno na hlavě není nic moc.
Proč by ti hoši tedy nemohli močit?
Močit se musí.
To nemůže nikdo zpochybnit.
Potíž je v tom, že lidé zpochybní všechno.

Ukazují si svoje selfie od pomníků světa.
Jsou borci, co si ho dělají i v Osvětimi.
Dnes přece není nic, co by nešlo.
A co teprve za pár let.
Budou se tam pošklebovat, jak dnešní děti v mučírně středověkého hradu.
Až zbydou jen budovy, co se stanou skanzeny neexistence.
Vždyť kdo by tomu věřil?
Uááááááá...budou dělat děti v celách a tahat rodiče za ruku, že chtějí jít na hamburger.
A už se nebude nikdo divit, že se flaška šnapsu jmenuje Hitler, jako se může jmenovat Napoleon.

Byli i kati estéti?
Víme toho o nich dost málo.
Rozhodně nenosili červené kápě.
Nejraději bychom o nich nevěděli nic.
Jen střípky morbidností, které se sypou pod naše chodidla, abychom viděli dívkám pod sukně.

PS.
Golem prý může být mementem pro lidstvo ohledně klonování.
No možný to je.
Ale nevím, že by lidi brali ohledy na nějaký mementa.

 

 

 

 

 

 

Autor jort1, 12.10.2023
Přečteno 81x
Tipy 29
Poslední tipující: Jan Kacíř, Fialový metal, jitoush, Iva Husárková, Anfádis, IronDodo, Kan, Žluťák, Marten, nehledaná, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímalo by mě, co tenkrát držela mezi rukama Angela M, když ji sochali. Možná že na tom koni tak úplně neseděla:)

12.10.2023 18:26:31 | Žluťák

nenám ponětí..

15.10.2023 15:17:25 | jort1

Jsem pošetěna ;)

12.10.2023 14:41:43 | nehledaná

to je fajn... :)

15.10.2023 15:17:07 | jort1

No hned jsem si představil sv. Václava jak močí na koni, který upustil kamennou koblihu. Tak ty by mohli vyprávět o českém buranství a repasovaném vlastenectví. I ti holubi se vznášejí kdesi v prokletí míru a zbyl jen po nich vykálený holubinec. Nejuctívanějším pomníkem jsou banky, a koncentráky začínají býti utajovanou pohádkou od Andrsena. Životní hodnoty, už poblíže hovnoty.

12.10.2023 14:23:44 | šerý

...je fajn dospět do stavu, kdy nic nepotřebuji...

15.10.2023 15:16:52 | jort1

poslední vývoj událostí svědčí spíš o tom, že se klonují dementi

12.10.2023 11:05:44 | stormeater

...vše, co nás vynese nahoru nás zase sráží dolů...to je chytrá věta někoho na koho si zrovna nemohu vzpomenout

15.10.2023 15:16:08 | jort1

Wow, Jorte...dneska jseš... ty sám...KAT světa... každý slovo, co jsi napsal, je na dřeň...a opravdový... bohužel taky pravdivý...to je smutný...to je k pláči...to je na depress...kluku, co tys mi to dneska udělal...ještě před chvílí jsem se usmívala...jdu si udělat ccino, dvojitý...ať to spláchnu... jseš, borec. Uznávám.

12.10.2023 10:58:14 | cappuccinogirl

...mi deprese solidně zklidnila... :-)

15.10.2023 15:14:50 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí