Zima

Zima

Anotace: Popis zimy pro radost. :) Časem na pokračování.

Je ráno, vyšla jsi ven a hned jsi se zarazila, tohle jsi totiž doopravdy nečekala. Ihned po prvním kroku ze dveří a rozhlédnutí se po okolí je ve tvých očích vidět úžas a překvapení. To co vidíš tě totiž doopravdy zarazilo, otevřela se před tebou nádherná scenérie, která doteď před tebou byla schovaná za zdmi tvého bytu. To co vidíš ihned vykouzlilo úsměv na tvé tváři. Je ti sice trošku zima, mrazivý vzduch tě štípe do líček a sluneční paprsky odrážející se od všeho toho tak krásně se třpytícího ledového a sněhového štěstí tě bijí do očí, ale to vše za tu nádheru stojí. Osmělíš se a po chvíli tichého zírání na okolí uděláš pár krůčků. Prvních pár kroků prozradí to, že pod tvými nožkami je zmrzlý sníh, jedině ten má totiž tak jedinečný křupající zvuk, už jen z něj je poznat, že je veliký mráz. Odhodlala jsi se k dalším pár krokům. Teď jsi ale zvědavá na to co tě dále čeká a zrychlíš tedy chůzi. V tom okamžiku spatříš na okapech dlouhé rampouchy třpytící se tak, že by člověk snad řekl, že jsou z vody z té nejprůzračnější, křišťálově čiré vody, kterou jde najít jen v lesních studánkách. Užíváš si tu překrásnou scenérii a kráčíš s úžasem a okouzlením ve tváři.
Autor Dukyyy, 21.03.2014
Přečteno 423x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí