Krátce o Silvestru

Krátce o Silvestru

Anotace: Jestli znáte některého z těch lidí, Váš život nebude dlouhý.

Stojim na silnici mezi projíždějícíma autama. čekám na tágo. řidiči na mě trouběj a míjej mě o milimetry, ale je mi to jedno. nejenže sem nedostal silvestrovskej polibek, ale silvestr dokonce ani nebyl nikým odpočítán. musel sem ho odpočítat a odeřvat sám a to mě uvádí do deprese. Konečně zastavuje taxík. V něm sedí od pohledu jasná lesba. Řiká mi, že dnes to bude za 300, protože je silvestr. připomíná mi to situaci, kdy po mně prostitutka chtěla 1500, protože sou vánoce. Když vystupuju, snažej se ke mně dostat ňáký lidi. Taxikářka lesba řiká: "Počkejte, nechte nejdřív vystoupit toho CHLAPEČKA." (Cože, jakej chlapeček?) Nechápu co to má znamenat. jsem nasrán. Chci vlízt do krosu, ale nedá se tam dostat. Lidi čekaj u dveří, který údajně sloužej jen pro ty, co sou na guestlistu. Shodou náhod se mezi takovými ocitám. Buším na dveře a hláskuju guestlist. Jsem vpuštěn. Připadám si jak v Schindlerově seznamu. Jeden z mála vyvolených. V krosu sou všichni na sráč. Poktávám Denoára a Drajmena. Drajmen je víc na sráč než Denoár. Potkávám po letech Akiru a ptám se ho jestli má nějaký kokain. Odpověď je negativní, prý už 15 let nefetuje. "Ok," říkám si. Pak chci za ním do backstage a tam vidím jak jeho spolusedící sjíždějí čáru. Sedám si k nim a zrovna chytám útržek konverzace, kde je sdělováno cosi ultrapomlouvačného o Pixiem. Bohužel Veet ForWo Man zjevně není spokojen se situací a nabádá vyhazovače, aby mě vyhodil. Vyhazovač tak docela nevybíravě skutečně činí. řikám Veetovi, že je pěknej kokot. Pak potkávám Sebastarda. řikám mu že je kokot. Veet ForWo Man mě fyzicky napadá. Na stejdži hraje Franill. Začínám řvát bars typu "FRANILL JE PEDOFILLL." Daniel Denoir se mnou nadšeně souhlasí a hajpuje mě. Snažím se vyhecovat Chika, aby mě konečně vydissil do mikrofonu. On se k tomu nemá a já začínám chápat, že žije ve svém vlastním světě, do kterého rap v mé přítomnosti nepatří. Ve světě tříkolek a Karlů. Stiflerova žena do mě asi hodinu anglicky hustí že její porod byla jedna z nejtěžších věcí na světě a že to strašně bolelo. To je pro mne pomyslná třešnička na dortu, dostávám psychotický záchvat a dělám všechno pro to aby mi byla rozmlácena držka, ale nikdo se k tomu nemá.
(záblesk)
Náhle se ocitám na cestě ke svému domovu. Během chůze několikrát zvracím. Ve zvratcích jsou jako vždycky kusy krve. V hlavě mi jenom zní: "šťastnej novej rok ty zmrde."
Autor Jiří Rýha, 01.01.2015
Přečteno 672x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí