Mír

Mír

Anotace: Vzbudil jsem se celý od hlíny, ale ještě jsem se nemohl hýbat a náhle se mi vrátily do...

Vzbudil jsem se celý od hlíny, ale ještě jsem se nemohl hýbat a náhle se mi vrátily do hlavy myšlenky z mládí kdy jsem byl obávaným zabijákem v celém kraji, neznal slovo přítel,dívka a mnoho dalších. Všechny ty vraždy bez jediného slova své oběti. Jediné v co jsem věřil a čeho jsem se snažil dosáhnout....mír. Vyrůstal jsem v zemi kde učitelé tajných technik své žáky učili beze slova. Náhle jsem přestal přemýšlet a otevřel oči. Stál přede mnou, tentokrát mistr který učil mě a při výcviku řekl větu jen někdy.... byl jiný. A on jediný věděl čeho chci dosáhnout...mír, pokaždé jsem se ho po výcviku ptal jestli mi pomůže a ukáže mi směr. Nikdy mi na to neodpověděl, až ted když stál přede mnou s přesvědčivým výrazem se usmál a řekl : ,,Mír ? To je tvůj cíl ? Ty jako můj žák by si měl hledat odpovědi na mnoho otázek v životě,ale ty se neptáš na nic a chceš dosáhnout míru. Podívej se, vesnice byla zničena jen kvůli tobě a kvůli tvým chybám,,. Náhle jsem přivřel oči, ale poslouchal jsem a on mi řekl : ,,Ten kdo nepozná bolest a utrpení, nikdy nepozná mír a nebude si ho vážit,,. Pochopil jsem tu větu tak že mi chce ukázat cestu, ale nemohl jsem překvapením ani dýchat, pak jsem sevřel v pěsti hlínu a ...
Autor Tsukyryu, 19.08.2012
Přečteno 464x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí