ex cacas

ex cacas

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=uxkSRHMwHrI

jednou až se vyhrabu z těhle sraček, tak si konečně koupím toho růžovýho slona s puntikama a odjedem na něm spolu do duhovýho ráje, to bude tou dobou, co budu vidět na chodbách v bohnickém ústavu draky a v krámech začnou prodávat mrkvičkovou zrmzlinu...vždycky vidim armagedon, když meteorit neni ještě ani vidět..ale tohle je apokalypsa..mého světa ..jde o mě, já mám na svědomí mě a co když se pustím.. .vždycky se snažím vzít svůj život do svejch kočičích pracek, ale ten se vysmíval mojí netrpělivosti a pak sem ho celej málem upustila, jestli on je pravda tak já sem lež a měli bychom se skvěle doplňovat, jenže všechny dveře nejsou bílý ani černý..a já říkám, že nejsem dobrá, ale zkažená jako když je ouplněk a lidé souloží pod vlivem sjetí tak přesně tak nějak ale zároveň jsem prostě nadčasovou hvězdou, kterou vím, že miluješ a budeš už na furt uvnitř svejch jater se směješ když ode mě dostáváš slova, který by nikdo jinej neřek..zpět se mi nedaří nechci , mám lepší témata ke psaní, jakožto šťavnaté sousto, prý se nám sousedi neustále hádají, nadávají a hází věcmi, kdo by to do toho starýho pána řek, vypadá tak mile a měsíc je konečně vidět a já žiju na balkoně protože všude kolem je nedýchatelno všude kolem mě svírá na hrudi a všude kolem nehraje do uší U2 někdy si řikám že musím bejt nejsilnější na světě, že tohle všechno nesu a do toho mám na každém prstu jednu neexistující lásku každá nese jiný jméno abych měla v pondělí a neděli a další dny co dělat večeřím za cizí peníze a směju se cizím vtipům a když se zasměju doopravdy tak mám pocit, že bych mohla milovat a druhej den je to pryč je tu další a mě by stačil jeden přece uplně dokonalej.. nenávidím tě tolik tě nenávidím za to, že mám si kvuli tobě chuť vzít prášek, nenávidím tě za to, že si mi včera ptal, jakpak sem se měla v práci a smál ses, nenávidím tě za to, že když o tobě píšu, třesou se mi ruce a motá se mi hlava..nenávidím tě jak jen vnučka může nenávidět svýho vlastního dědu, ne není to vůbec vtipný ...nechci se zbláznit sem na to příliš krásná, chytrá naprosto úžasná..

Autor Loveless, 20.09.2015
Přečteno 551x
Tipy 4
Poslední tipující: Jort, enigman, Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mrkvová už se dávno prodává...

21.09.2015 11:28:38 | enigman

jéé pravda!

22.09.2015 13:55:50 | Loveless

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí