Perla na dně láhve

Perla na dně láhve

Opět jsem tu na pár slok pár vět a nějaký bars vždyt už si tohle všechno četl a každý slovo znáš ... troška darkness z duše pro lidi který mám rád spočítal bych je na prstech jedný ruky ikdyž jsem tu ted sám. Rok a půl je za námi rok a půl v pekle jak si to jinak vysvětlíš že seš tak trochu vedle ? ty to víš nejlíp sám kolik pills padlo kurva lidi kde jste , kdo tě má ještě stále rád , cesta jít dál lehká není doufáš že tma se opět ve světlo změní ... Bude to chtít nějakou změnu trošku motivace jít dál ... látky tě ovlivnují a bez nich nedokážeš se už smát ... minulost trápí slzy zatlačený ve tmě ... nedokážu už brečet dělá to to peklo ve mě ... ? Vzpomínám si na vás všechny každá která viděla světlo ... omlouvám se že jsem vás zklamal ikdyž už je to ted všechno jedno ... ? Všichni odešli zbyla jen flaška s půlkou tablet večer co večer hledím na nebe s negativním pohledem na svět ... divím se že i po tom všem si nademnou nezlomila hůl jsi pro život potřebná jako sůl . Narazil jsem na tmavé dno .. to ale neznamená že si nevzpomenu i na to dobro mezi námi a ne jen zlo. Tisíce lidí za rok .. tisíce životů a ztracených duší hledám perlu na dně láhve a v naději že se život v lepší den stočí. Kurva já už fakt nevím jak jít dál a splnit všechno, co musím proč pokračovat když cíle nedosáhneš začíná mi to být fakt těžce jedno. Každý den s pocitem když co otevřeš oči padáš dolů ... nemá tu kdo klesat a s kým být zkrátka spolu. Samota je hnusná jen to prosím nedělej ... trosky kolem tebe které si nazíval přátelé ... a bude hůř vidím hořet svět 4 stěny obrana mého pokoje ... . Poslední věta je pro tebe ,,, snad ti to nevadí ... v písničkách jsem smutnej ale v realu jsem: .... večer dělám věci co se s rozumem nemají na literu jsem smutnej ale v realu jsem ......... já jen velký díky ... ikdyž seš na všechno solo dýchej taky žiju v týhle zkurvený realitě a píšu si to svoje drámo. Zkurvený roky ale vzpomínám na to doteď tolik chybí mi aspon pár slov od tebe když nemůžem psát příběh ? Mrkni nato zlínsko prosím nezapomeň budu tady ikdyž moc řádků nenapíšem stálem hojím rány ? ... ikdyž jako člověk asi za moc nestojím vzpomenu si každý večer nejen když padá na duši stín ...
Autor Táta, 24.10.2021
Přečteno 215x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí