Povinnosti, karma, intimno & láska

Povinnosti, karma, intimno & láska

Svět je složen z papírku a filtrů. Povinná četba na dveřích kadiboudy.

Když píšu, musím se odrážet od záchytných bodů. A tím největším je opravdu svět. Vesmír je galaktická opera pro slabozraký.

Skládám novou technickou baladu na bázi půltónů a táckových poznámek.

Limitované edice externích pisatelů vnímají jen mechanismy svých vlivů a pocitů, a přece není na širém poli dvou osob, které by měli přečtené na chlup stejné tituly a texty..

Alexandrijská knihovna hořela pro 21. digitální století aby byla doceněna hodnota bytů, zvuků a obrazů uložených v neviditelné knihovně prostorů a drátů..

Citáty z hloubky prdele a reporty ze zakouřených balkónů, to je moje menu na dnešní večer.

Skeče a fórky příjdou pozděj, nejdříve podusit, poté pobavit..

Básně klíčky do mých intimních koutů kýče bez pozlátka a bez lásky, toho mohutného slepence z kterýho občas vyraší květinka.. když budou dvě, koná se pohřeb..

U večerního retka podumám o té holčině, co mě tak vábí a poprosím pána snů aby mě pohodlně uložil do nočního kóma..

Abych se opět probudil a pocity chtěly opět ven do stránek mé středoškolské diplomky..

Autor Alexandr Rakita, 10.01.2022
Přečteno 162x
Tipy 1
Poslední tipující: OpilyJohn
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí