Vyhlášení - pro čtenáře díla Mé jediné přání

Vyhlášení - pro čtenáře díla Mé jediné přání

Anotace: Hledá se asistent - dobrovolník - pro nový projekt ze světa novely Mé Jediné Přání.

Trystan ap Tallwch zdraví své čtenáře a omlouvá se za obtěžování.

 

Hledám člověka, který by posloužil jako spoluautor nového románu 'Magie pomsty'. Magie pomsty se odehrává ve světě novely Mé jediné přání zhruba v době této novely, avšak ve 'světě dospělých', vyskytnou se v něm některé postavy z samotné novely(například Leod Morgen a Kerim, ale nenarazíme zde rozhodně na hlavní hrdiny novely), nicméně těchto se příběh týkat nebude. Hlavním hrdinou tohoto románu je vyděděný soukromý detektiv Eizer Dregen, syn čaroděje Ortera Dregena, který je mezi čaroději magické republiky Hisar velmi uznávaným, především proto, že jeho rod již po mnohá léta shromažďuje nadané čaroděje a mágy, zaměřujíc se na výzkum magie.

 

Eizer Dregen je defektní magický uživatel, je téměř neschopen používat magii, ačkoli k tomu má předpoklady (jak jistě čtenáři vědí, magické uživatele školy dělí podle moci do kategorií A, B, C, D a E a F(přičemž F je kategorie, které již studium na magických středních školách není umožněno), avšak Eizer patří do kategorie G - defektní kategorie lidí, kteří ačkoli nemají stavbu těla obyčejného člověka - mají magické orgány a cévy, ale tyto jsou nějakým způsobem defektní), nicméně si sám vytvořil cestu, jak s pomocí vědy něco ze svého neaktivního potenciálu vyždímat. Ačkoli má jistě mnoho důvodů nenávidět otce, slíbil své nyní již zesnulé matce, že se nenechá unést nenávistí. Pak si s ním však osud pohraje krutým způsobem, což vyústí v to, že se Eizer Dregen rozhodne svou přísahu porušit. Jeho otec je vlivný čaroděj, on jen o málo víc, než obyčejný člověk. Je vůbec nějaká naděje na to, aby jeho pomsta vyšla? A opravdu mu pomsta přinese úlevu, nebo jen prohloubí šrámy v jeho duši a kompletně ho zničí? O tomto pojednává Magie pomsty.

Autor Trystan ap Tallwch, 18.10.2012
Přečteno 717x
Tipy 1
Poslední tipující: Morgenstern
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

rád bych se přihlásil jako dobrovolník avšak nemám moc literárního nadání

18.10.2012 23:28:03 | seh

Nevadí, to se nějak zvládne...

19.10.2012 14:27:27 | Trystan ap Tallwch

:)děkuji bude mi ctí s tebou spolupracovat

20.10.2012 06:13:14 | seh

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí