Chlupatá buchta

Chlupatá buchta

Anotace: Při čtění doporučuji nesvačit :-).

Už to bude pár let, přesto cítím pachuť tvarohu v ústech jakoby to bylo včera.
Na střední škole jsem asi 3x v týdnu dojížděla na praxi do místní nemocnice. Ranní vstávačky mě fakt zabíjely a většinou jsem nic nestíhala. Takže snídaně v poklusu při cestě na zastávku, či přímo v autobuse nebylo nic ojedinělého. To ráno bylo jako každé jiné, asi po pátém vyzvánění jsem konečně vytípla budík, oblíkla jsem se, spáchala ranní hygienu a nalíčila se. Poté jsem si začla do baťohu dávat věci a šla jsem si do kuchyně pro nějakou tu svačinku. Tenkrát jsme s přítelem bydleli v garsonce a já ho nechtěla budit, proto jsem v kuchyni po tmě sáhla po takových těch vakuově balenejch buchtách na tácku. V balení byly asi tři buchty, ale mě se nechtělo tahat je i s tím táckem, proto jsem si vzala svačinový pytlík a dvě si do něj přendala. Znuděně jsem se vydala na zastávku. Asi jsem šla až moc znuděně a autobus mi pochopitelně ujel. Začala jsem přemýšlet, jak si v té zimě zkrátím čekání na další autobus. Pozorovat nasraný a ospalý lidi na zastávce mě přestalo bavit asi po dvou minutách. Rozhodla jsem se tedy, že si to čekání trošku zpříjemním a zatím se nasnídám. Bylo opravdu brzo ráno a ještě zima, takže byla tma. Líně jsem v ústech převalovala snídani a najednou se mi v puse rozlila zvláštní pachuť. Vše jsem přičetla tomu, že jsem si ješte před chvíli čistila zuby a jako každé ráno jsem si neodpustila svou pravidelnou dávku nikotinu. Když autobus přijel byla už buchta dávno ve mně. Praxe probíhala jako vždycky. O pauze na svačinu začala spolužačka kňourat, protože si doma zapomněla rohlík. Přátelsky jsem jí proto nabídla svou buchtu. Spolužačka ji odmítala přijmout celou a řekla že ji rozpůlí. Jak řekla tak udělala. V tom pronesla ,,ty vole, vždyť je to zelený." Začala jsem hystericky brečet a řvát že jsem ten chlupatej a zelenej tvaroh ráno sežrala a že budu mít rakovinu (no asi nějakej defekt z práce ve zdravotnictví).

A ponaučení ? Buďte trochu sobečtí a klidně si to světlo zapněte. Nechcete přece dopadnout jako já :-).
Autor lostris, 02.11.2012
Přečteno 1716x
Tipy 9
Poslední tipující: tato22, Comparare, Jan Voralberg, Moniska, Dark Princess, Sio, Nergal
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rakovina.. :D Něco podobnýho se mi nedávno stalo se štrůdlem.. měl jsem už 2 kousky v sobě, když jsem to na třetím uviděl, nic moc příjemnej pocit, když to člověk uvidí a uvědomí si, kolik už toho snědl. :D

02.11.2012 19:40:45 | Jan Voralberg

Zpočátku jsem měl trochu obavy, o jakou chlupatou buchtu jde. Ale dobrá reportáž s pointou na konci.
Aflatoxiny ... taky mám zdravotnickou úchylku.

02.11.2012 13:59:24 | Sio

Dobrý fejeton. asi vím, co si dám k svačině. Ta rakovina na závěr pobavila taky.. :D Dobrý defekt

02.11.2012 13:38:31 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí