Drahý Same...

Drahý Same...

Anotace: Miluji tě

Drahý Same,
došli mi slova a tak ti píšu v mém rodném jazyce, jsem si jistá, že mi porozumíš. Nechci psát žádná klišé, které jsme si už tolikát řekli. Jakoby to všechno odplouvalo do větru a my se jen dívali jak nás naše slova opouští. Jenže každý se dívá z jiného konce.

 

Teď tedy píšu, avšak né kvůli omluvám. Ze svých úst jsem za tu dobu co tě znám vypustila více omluv a proseb o odpuštění než za celý svůj život. Téměř se zdá, že svá slova už vypouštím bez rozmyslu a bez mínění. To se, ale jen opravdu zdá.

 

Vím máš to se mnou těžký, brzy budeš zdatný pyrotechnik. Odjistil si mou pojistku. Domnívaje se, že uvnitř není střelný prach a nic nehrozí. Možná si chtěl vidět přenádherný ohňostroj, bohužel však nefungoval dobře. Myslím, že se chyba stala již ve výrobě. Ach to mládí.

 

Ale, já se nechci schovávat za mládí. Upřímně nechci mít pořád po ruce tu výmluvu "je ještě mladá" , "nemá moc zkušeností", "to přijde s věkem". To není věk to je charakter, moje nátura.

 

Vím, opět jsem vybouchla jak odjištěný granát a tebe ty střepy ranily. Nedivím se. Ty ten mladý voják na bitevním poli v dešti šrapnelů a když se skláníš k zemi vybouchne ti tvůj vlastní granát v kapse. Bezdůvodně. Je to ten samý co tě sejmul už první měsíc na vojně a ty jsi ho stále z kapsy nevyndal. Jsi nepoučitelný, stejně jako ten granát.

 

Nyní ty kousky, vražené v srdci, připomínají tu bolest, jíž se říká láska. Ty jsi však tvrdohlavý, ten granát z kapsy nevytáhneš. Věříš, že ho můžeš spravit. Kdo však spraví ty rány v tvém srdci a strach z opětovného výbuchu.

 

Opravdu si přeji, aby za mnou na bitevním poli života zůstávalo méně raněných. Především méně těch, které z celého srdce miluji. Horší než sbírat střepy sebe sama, je sbírat střepy ze srdce své drahé polovičky. Mít ruce zamazané krví vlastního vztahu a smývat je pak slzami sebelítosti.
V srdci mám nyní poslední přání:

 

Bože prosím, popřej mi klidnou mysl, abych se smířil s tím,
co nemohu ovlivnit,
odvahu změnit, to co lze,
a moudrost, abych to uměla rozeznat.

 

Ps: Miluji tě z celého svého mladičkého přesto tobě oddaného srdce

Autor Klára Němcová, 19.10.2016
Přečteno 490x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí