Zdá se ...

Zdá se ...

Anotace: Tak nějak to vypadá, že jsem se ztratil a je to krásný pocit ...

Dřív jsem ... cítil skrz hudbu a skrz slova, která jsem psal a cítil jsem hlavně bolest a najednou jsi přišla a já se ztratil v Tvých očích, byl jsem zmatený Tvým úsměvem. Věděl jsem, co ke mně cítíš a věděl jsem, že bych to měl cítit také.

Chvíli mi trvalo, než mi vůbec došlo, že cítím. Šlo to pomalu a těžko, ale najednou jsem ucítil slzu, co mi tekla po tváři a pak jsem ucítil úsměv. Jiný než jaké jsem měl kdy dřív.

Kdysi dávno sem se naučil usmívat. Naučil jsem se usmívat tak, že ostatní usoudili, že jsem šťastný ... nebyl jsem, ale to málo štěstí, co jsem měl, jsem měl díky tomu, že jsem ho dokázal přinést jiným. Staré paní pomoct s nákupem a vysloužit si ten upřímný úsměv ... to byl můj sen a plnil jsem si ho skoro každý den.

A pak jsem jel na ten tábor ... Že prý budu dělat vedoucího malým dětem a uviděl jsem Tebe. Tehdy jsi byla jako každá jiná. Milá holka s pěkným úsměvem a tou nezbednou jiskřičkou v oku a já jsem se na Tebe usmíval tak, jako tisíckrát předtím a na tisíc jiných dívek. A pak jsem šel do své chatky a usnul jsem. Tak to šlo několik dní, když jsem si jeden večer uvědomil, že se usmívám. Usmíval jsem se když jsem byl sám a jen tak. Ani nevíš jak dlouho mi trvalo, než jsem si to uvědomil a jak mě žralo, když jsem nemohl přijít na to proč ... tedy až do dalšího rána, kdy jsem Tě uviděl a najednou tam byl ten úsměv znova.

Nejednou mi po tvářích tekly slzy a skoro vždycky to bylo kvůli Tobě. Protože Ti někdo ublížil, protože jsem Ti i já ublížil, i když to jsem ikdy nechtěl.

A tak se mi zdá, že jsem neztratil múzu, jen jsem našel jiný směr svých pocitů a všechny ty krásné jsou jen pro Tebe.

Miluji Tě a budu. Známe se ještě pořád krátce a jsme moc mladí, ale už teď přemýšlím, co za půl roku podikneme, už teď přemýšlím, jak moc krásná budeš v bílých šatech a kolik budeme mít dětí a jak se budu chovat jako idiot až přijdu z práce a to jediné co mě uklidní bude Tvůj úsměv a Tvoje poznámka, že jestli takhle budu mluvit před dětmi tak budu spát venku a já se usměju, protože samozřejmě jako vždycky budeš mít pravdu.

Netěším se na to že pojedeme do Anglie, Francie nebo do Itálie, ale těším se na to, že každý den strávím s Tebou.

Miluji Tě a budu a snad už jsi mohla poznat, že je mi jedno, co si lidi myslí. JSEM MAGOR, ale oni jsou idioti jestli si myslí, že Tebe se dá milovat jinak, než tak upřímně jako Tě miluji já.

Zdá se ... že jsem do Tebe blázen!

Autor Vyvrženec, 29.12.2016
Přečteno 480x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí