ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 14

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 14

Anotace: -

19.11.2011

Dobré ráno sluníčko! Vyhlédni z mraku maličko. Nabídni tvář k políbení k mazlivému usmíření. Podej mi svou teplou ruku, můžeš říct : “Nezlob mě ty můj kluku!“ Ale buď stále mou první láskou a netrap se nad otázkou proč? A do mé náruče skoč!

 19.11.2011

Zlatíčko moje milovaný! Už mám po sprše a ulehám za tebou…jestli je vedle místo… S přáním dobré noci a pohlazení srdíčka. Máš-li dobrého přítele, máš víc než on,ty…..

 20.11.2011

Čumáčku pusinku a buď u mě lásko má…..

 20.11.2011

Už jsme doma. Všude mě provázíš a cítím tě tam, protože na tebe myslím. Zítra páááááá

 20.11.2011

Usnul jsem u televize, protože jsem se opět přejedl. Znáš to také? Teď přemýšlím o nás dvou. Historie i současnost, zář i chlad, ale pořád z tebe žiju, dýchám, letím! Jsem!

 20.11.2011

Když prsty mé proplétají se tvými vlasy natuženými lybarem, přemítám já o svých snahách, korunovaných nezdarem. A kdyby tisíc klarinetů ti tóny zněly do uší, to co já k tobě cítím, nikdo v okolí netuší. Ani ty netušíš, jak pevně jsi vryta, jak hluboko v nitru mém mé srdce není pro tebe kusem chladného kamene.

 26.11.2011

Už není louka rozkvetlá, nevoní bílý pustoryl, krajina ukládá se k spánku, šedý závoj mlhy její tvář zakryl. Kvapem se blíží Vánoce, zamrzla voda v potoce, neslyšet ranní drozdů křik, jen smutný havranů ryk. Hledáme pevné zdroje tepla,pijeme horké nápoje. Nejvíc nás hřeje vědomí, že máme se rádi a o tom to je! Na tom se miláčku nic nemění. Dobré ráno! A hezké probuzení!

 27.11.2011

Potkáváme-li se, je to jako když vychází sluníčko. Při polibcích mi zrychleně buší srdíčko. Pacenky se rády hladí, s nimi zůstáváme stále mladí. Dobré ráno Lásečko!

 28.11.2011

Konečně už pondělí! Ať je plné veselí. Tlapenky ať už se hladí, líbáme se jako mladí. Chemii v nás ať se daří, dokažme, že nejsme staří. Dobré ráno miláčku. Těším se! Páááá

 28.11.2011

Povím ti příště, proč se tak „RÁD“ vracím domů. Už je mi opět zle. Promiň. Jsi i můj zpovědník…..třeba tě trápím….ale jsi má láska!!!

 4.12.2011

Za ta léta co spolu žijeme, jsi mě ovlivnila jen pozitivně. Stále opakuji, že jsi výjimečná žena! Ale také máš jiné požadavky. Je příjemné a od tebe zvlášť jen přijímat to pěkné, něžné, milující, ale také těžké naplnit tvá přání. Ve zlomcích jsem i já snad pohladil, potěšil. Nedokážu víc. Snad ve své sobeckosti a způsobu života nemám ten cit vnímat pocity těch druhých i těch co miluji. U mě, v mém srdci zůstáváš jako láska největší, nejmilejší, jediná a jedinečná!!!!!

 6.12.2011

Je zima, ale nevypadá to tak. Není sníh a připomíná ji jen ten černý pták. Za chvilku tu bude Nový rok a čas se pohne o slepičí krok. Přijde jaro a na mezi svým žlutým květem potěší nás podléšky, ty usměješ se, oči se ti zalesknou tak, jak to umíš jen ty! Sen končí……..přeji ti dobré ráno čumáčku a pusinku posílám po obláčku J

 

 

 
Autor Dalimila, 12.12.2011
Přečteno 441x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí