ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 16 (leden 2012)

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 16 (leden 2012)

Anotace: -

5.1.2012

Já se na tebe tak těším lásečko! Ty moje klubíčko štěstí a radosti. Objímám tě po rozhlasových vlnách a už se tě nemohu dočkat. Kdy? Kdy spolu budeme moci být neomezeni časem…???

 6.1.2012

Šiško! Ta básnička se ti podařilo. Už je se doma, ale tebe miluji lásečko!

 9.1.2012

Ta síle, která z tebe vyzařuje, ta láska co pryští….. Je nádherné být v tvé společnosti, v tvém objetí…Lásko! Jak rád tě líbám, ty moje kuřátko! Miluji tě jak umím!

 9.1.2012

Skoro mám strach ti napsat své pocity. Otevřenější jsem s tebou. Bez zábran. Ty jsi pro mě pilíř, ty jsi můj svět, můj život, má největší láska, trvalá, stálá i přes moje kotrmelce…stále jsi mou oporou ….Jak víc vyjádřit mou lásku k tobě? Čumáčku, tak moc tě cítím vedle sebe. Děkuji, že jsi, že se vídáme, milujeme, tiskneme …..

 15.1.2012

Tady jezdí vláček…kdepak je můj čumáček? V teple na chatě se hřeje, já chci ať se na mě směje. Pohladím tě po srdíčku….žádám od tebe sladkou hubičku! Hezké ráno lásečko!

 16.1.2012

Jen vítr ví…a plochy našich dlaní…. Jak milé, když tvá hlava se na mé rameno sklání….a rty ševelí svou píseň sladkých doteků…padáme do sněhou…..spojeni….bez dechu! Kráčímě po cestě svých splněných i nesplněných přání, jen ticho lesa je v Království …TU! S námi! Mirunko, hezké modré pondělí…J)

 22.1.2012

Dobré ranko miláčku, ještě pospi a využij času k odpočinku. Tlapenkou tě pohladím a polibky zahltím J

 25.1.2012

Marod se hlásí! J Bolí mě pata! A říkám, že moje Mirunka má cenu zlata. Co zlata! To se nedá vyjádřit. Jsem rád, že s ní můžu žít! Hezké sny miláčku můj…..

 26.1.2012

Miláčku, je se vedle, ale já ti stejně píšu, protože tě musím stále kontaktovat. Jsi má milá…má láska.

 29.1.2012

Napíšu ti jednu holou větu. Je stále aktuální: Miluji tě!

 30.1.2012

Ráno mám dvě porady. Nestíhám….teď už jen dobrou noc + holá věta ty můj broučínku s modrýma očenkama. Nebuď motýlky. Až zítra! Vezmu na ně síť……

 
Autor Dalimila, 02.02.2012
Přečteno 535x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí