ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 24 (září 2012)

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 24 (září 2012)

Anotace: netřeba

1.9.2012
Mám obavy, jak to celý den bez tebe vydržím. Bude to zkouška ohněm! Hezký vydařený den.
1.9.2012
Ty moje květinko! Je to tak prázdné, když se mě nikdo neozývá…snažím se to pochopit, ženelze, ale….! No je to fakt bez tebe tak prázdné! Ale čekání je také kus odříkání a na tebe počkám. Rád!
1.9.2012
Když láska přichází jak nový den a každá chvilka je jako sen, pak ruku v ruce spolu jdem vstříct světlým zítřkům kráčíme životem. Lásečko moje! Dobrou noc.
2.9.2012
Rozesmála jsi mě! Děkuji kuřátko. My chlapi takoví někdy jsme. To je pořízení…třeba to rozchodí. Líbám na čumáček a méně starostí a méně střetů 
3.9.2012
Dobré ráno dnes i celý týden co je před tebou! Už zase nespíš starostmi z práce? Ono to zase nějak dopadne, jenže to odneses ty. Pohlazení jáááá
4.9.2012
Jdu cvičit psa. Tobě pacenku ať ti jde práce od ruky. Pá miláčenku.
4.9.2012
Tak co ty moje uťapakný? Totálně hotová? Jen tě oňufinkovat, pohlazovat, udělat čajíček, dobré jídlo ať máš sílu? A brzy do pelíška! Nabrat sílu na další pracovní den. Pusinku já
4.9.2012
Posílám posilující pusinky. Už se těším na tvá růžová ústa a jazýček.
5.9.2012
Dobré ráno čumáčku. Ty si ani v noci neodpočineš. Kdy ty vlastně oddychuješ? Od rána do noci pracuješ a v noci nespíš. Ty to tělo teda ničíš! Pusinku k nastartování jásá.
5.9.2012
Dochází mi baterie a nemam sebou nabíječku. Montujeme branky. Jak půjde ozvu se! Pa na čumáček.
5.9.2012
Dobrou noc! Jsi moje lásečka!
6.9.2012
Dobré ráno lásečko voňavá, milá a laskavá co radost a pomocnou ruku, štěstí i lásku rozdáváš. Za každý čin ať je ti vráceno sto násobně. Jsem v tobě a ty ve mně! Hezký den.
7.9.2012
Dobré ráno! Už je pátek! Třeba bude dneska svátek, odpočinek od práce – snad i kousek legrace. Vítej na palubě broučku
8.9.2012
Svítá…já každý nový den tu vítám…o životě nás dvou přemítám….živím v svém nitru naději, že bude lépe, snadněji….však každodenní realita není růžemi pokryta. Jen láska přináší nám úlevu a to je nám někdy do zpěvu. Ať každý den je jako sen – dobrými skutky propleten! Přeji ti dobré ráno a hezký den!
11.9.2012
Už ať jsme u sebe! Tlapenky i pusenky. Budu čekat! Hezký klidný den lásečko.
13.9.2012
Dobré ráno čumáčku! Rád tě přivinu k sobě a zmáčknu.:-) Jsi báječná žena! Šikulka! Miluji tě, vážím si tě, buď můj stín….složím ti kytku ve tvůj klín  ať omámí tě vůně květů, pro ta dvě slova, holou větu MILUJI TĚ.
18.9.2012
Kde je můj ptáček moudivláček? Den se krátí a noc dlouhá…za tebou letí má touha! Čumáčku, tlapenka chybí! Pojď ke mně jen na malou chvíli. Na pusinek pár, pohlazení, zář!
20.9.2012
Věřím ti, že ty všechno zvládneš. Život není peříčko. Ale ty jsi silná osobnost, jenže někdy jsme úplně bezradní. Jen slabé nádoby. Jsem s tebou v dobrém i zlém. Na výsluní i v bolesti. Kuřátko, tlapenky ať se pohladí a pusinky políbí. Dobrou noc lásečko!
23.9.2012
Ňufi i za tebe – lásečko za nás! Mám tě rád a chybíš mě. Pusinky teď i zítra.
23.9.2012
Chviličku pro tebe lásko mám, na tebe kuřátko teď vzpomínám…pusinku na neděli!
24.9.2012
I tobě dobré ráno miláčku! A nebourej hrad!
26.9.2012
Ani délka hovoru, ani počet sms, ale tam někde v nitru hloubka vztahu, síla lásky, tolerance i odpuštění a pochopení myšlení toho druhého. Tam je hřivna svědomí, charakteru, chování. Tam hledám úctu a odpovědi proč??? Proč jsou dny hezké i ty druhé. Tobě jen ty, co potěší!
27.9.2012
Dobré ráno. Máš dnes den smutku. Poslední rozloučení s otcem. Dal ti život a příklad! Tys mu věnovala svou péči a zkrášlovala dny podzimu života. Každý z nás jednou opustí tento svět. Myslím si, že táta byl pyšný na svou dceru a měli jste se moc rádi. Jsem s tebou a dnes budu i v tvém zármutku. Líbám tě!
27.9.2012
Pacenky jsou u sebe….i srdíčka….i myšlenky!
28.9.2012
Dobré ráno! Dnes svátečni – hodové. Měj pěkný den. Je třeba pokračovat v každodenním žití….
29.9.2012
Jsme se Sirem na ranní procházce. Viděli jsme srnčí. Už jdeme pozdě, ale rosa a nádhera zbarveného lesa je úžasná. Chci tu být s tebou!
30.9.2012
Lásečko, jedu k Čikovi. Neodkládám tě! Jen to chvilku nepůjde! Stejně tě mám rád čumáčku!
Autor Dalimila, 04.10.2012
Přečteno 483x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mňuchací

04.10.2012 14:25:56 | Lilien

Panebože!!To je příšerné!Co to je?? To jsou opsané smsky? Asi. To nechápu. Ani jsem nedočetl, tolik kuřátek a čumáčků na jednom místě, mi může klidně přivodit smrt.Literárně nula, obsahově nula, celkově jako dílo-katasrofa. Nerozumím proč někdo opisuje smsky a strká to do básní

04.10.2012 14:15:47 | kočkopes

Promiň, pokud tě moje sms tak moc pobouřily. Neměla jsem je sice v MENU BÁSNĚ - byly v ÚVAHÁCH - ostatní..... , ale to není podstatné.... Snažila jsem se je teď všechny opravit a přesunout do ostatního. Snad je tam mohu mít....jen tak pro radost a pro vzpomínku.....a budu se k nim moci vracet. Děkuji za pochopení.

02.11.2012 09:29:18 | Dalimila

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí