Rukavičky

Rukavičky

Anotace: Mladý muž nevědě o nepatrné chybě posílá své milé balíček s dopisem... Není z mé tvorby, je to už staré a našla jsem to ve starých poznámkách.

Mladý muž koupil své milé k narozeninám rukavičky.
V obchodě však zaměnily baliček za jiný v němž byly dámské kalhotky.
Nic netušící mladík napsal k balíčku dopis:

"Moje milá!!!
Již dávno jsem přemýšlel, čím bych Tě potěšil. Teprve při poslední schůzce, jsem poznal, co potřebuješ. Je to zabalené v balíčku.

V obchodě měli ještě jedny, ale ty byly dírkovaný a tak jsem je nekoupil, protože by Ti v nich byla zima a v létě stejně žádné nenosíš.

Nechal jsem je vyzkoušet na slečně prodavačce a moc jí slušely.

Protože jsou v zádu na zip a ze předu otevřené, dobře se oblékají, uvidíš jaký v nich nabudíš dojem u mužů a závist u žen.

Před použitím do nich nasyp klouzek, aby se leskly. Po použití je obrať na ruby a pověs, aby vyschly.

V divadle, v kině a ve společnosti je svlékni do poloviny.

Přijdeš-li na návštěvu, svlékni je přede dveřmi a drž je ledabyle v levé ruce.

Až budou roztrhané, pošli mi je zpět a já si s nimi budu čistit brýle a v duchu líbat ta místa, která tato věc nosila."

S pozdravem Tvůj králíček
Autor Mejaleleth, 22.11.2012
Přečteno 461x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí