Může se to stát i vám 2021

Může se to stát i vám 2021

Anotace: Můj milý deníčku... Shrnuji, co mi přinesl letošní rok v mém psaní, a budu rád, když se třeba také zapojíte, a napíšete něco o svých úspěších či cílech.

A další rok pryč. Mám pocit, že někdo omylem zmáčkl tlačítko „zrychlení“ a vše utíká neskutečným fofrem. Ale je to tak. Něco se nemění, třeba skutečnost, že se stále potýkáme s dalšími mutacemi Coviďáka, Liter dál existuje a zdražuje se. A co mé psaní? Snažím se, snažím… jsem takový nekonečný snaživec. Musel jsem zkousnout několik odmítnutí rukopisu, což je bohužel věc, která do života „psavce“ patří.

Letos je to také poprvé po třech letech, co nevyšla žádná tištěná kniha s mým dílem.

Přesto to nebylo tak marné a například se mi povedlo vydat povídku „Kluk“ ve slavném časopise XB-1, čehož si velmi považuji:

http://www.casopisxb1.cz/2021/06/

 

Vyšlo ale i pár dalších povídek. Již tradičně jsem publikoval v e-časopise Howard s povídkou „Dopisy ze severu“:

http://www.howardhorror.cz/2021/09/howard-40.html?fbclid=IwAR3KViJ7k98whpA_UoTQkgiCdzgOlMr20hC3RM6meiPeS2k1FRfrudk5jyw

Podruhé jsem poskytl povídku nakladatelství Brk:

https://www.nakladatelstvibrk.cz/obchod/epovidky-zdarma/at-se-o-ne-vlci-poperou/

A zkraje roku mi vyšla dvojice povídek v časopise Sententias:

https://www.talentproart.cz/literserver/e-shop/domu/293-sententias-9.html

 

Krom psaní příběhů se stále věnuji hudebním recenzím a článkům pro https://metalforever.info/. Rovněž pokračuji v literární publicistice pro web Děti noci.

 

Jak jsem psal, musel jsem zkousnout zklamání z nevydání, ale přesto to momentálně „zkouším“ s třemi knihami u různých nakladatelů) Můžete tipovat, zda se nějaká uchytí nebo zas za rok budu psát, jak mám pacholíka. Nicméně přinejmenším povídková sbírka vypadá nadějně a makám na tom.

V roce 2022 mám zase dost plánů. Vyjde zas povídka v Howardovi, snad konečně i antologie „Osidla Temnoty“ s jedním mým příspěvkem. Rovněž s napětím čekám, zda se dostanu výběrovým řízením do jedné unikátní mezinárodní antologie bizzaro fiction, která by u nás měla být první svého druhu.

No zkusím i dvě soutěže, mám rozdělaný projekt s jedním mým kolegou pisálkem (respektive on je spisovatel, já pisálek) a snad konečně rozepíšu po letech zcela nový román.

 

A tradičně se chci zeptat Vás, co sem ještě chodíte:

-co se vám letos povedlo na literárním bojišti?

-jaké jsou vaše plány do dalšího roku?

-máte pocit, že jste se letos nějak literárně posunuly, vidíte zlepšení?

-baví vás stále Liter? Co vám přináší?

 

Všem přeji hodně štěstí a hlavně zdraví do roku dalšího. Ať vás neopouští chuť psát a máte spoustu nápadů.

Autor Draconian, 29.12.2021
Přečteno 282x
Tipy 8
Poslední tipující: Aaliyan, Lůca, Iva Husárková, mkinka, šerý
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já myslím, že jsi čím dál tím víc úspěšnější a já ti moc a moc držím palce. Doufám, že už se někdo z oslovených nakladatelství probere a přijme tvůj rukopis, protože je na sto pro skvělý.
Já byla letos literárně téměř mrtvá.

31.12.2021 00:15:39 | Lůca

Díky moc. No skvělý asi těžko, ale nejsme líný na tom makat.
Jasný, tak jsi mamča, věřím, že jsi ještě neřekla poslední slovo.

01.01.2022 15:21:49 | Draconian

Hodně štěstí.

29.12.2021 06:19:50 | mkinka

Děkuji, tobě také :-)

29.12.2021 11:25:28 | Draconian

Ať se Tě múza drží a objetí.A v novém roce jen dobře je Ti.

29.12.2021 14:12:46 | mkinka

To je bezva zpráva, když se urodí ze zdejší vláhy úspěšný autor* Velká gratulka Draconiáne. Ať se stále daří a fandím Ti*

29.12.2021 03:10:45 | šerý

Děkuji, i když "úspěšný" bych ještě nepoužíval. Spíš jsou to poslední tři roky takové dílčí úspěchy. Daří se vydávat povídky. Ale "svou" knihu ještě nemám.

Ještě jednou díky. Já fandím tobě i ostatním. Myslím, že odtut vzešlo víc lidí, kteří publikují a možná někteří na velcie vysoké úrovni, akorát se to člověk někdy nedozví. Protože ti lidé pak z lit.serverů zmizí.

29.12.2021 11:25:14 | Draconian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí