Právě se tvoří v holešovickém DOXu DĚSIVÝ účet politikům za roky 1989-2012

Právě se tvoří v holešovickém DOXu DĚSIVÝ účet politikům za roky 1989-2012

Anotace: "S několika lidmi jsme nedávno náčrt auditu dvacetiletí realizovali v holešovickém centru Dox. Šlo o časovou osu let 1989 až 2012. Je třeba popsat podrobně celý příběh, včetně propojení byznysu a politiky," říká Petr Havlík.

 

 

Za nutnou podmínku potřebné změny poměrů považuje PETR HAVLÍK (předseda strany Občané.cz) důkladný audit posledního dvacetiletí. "S několika lidmi jsme nedávno náčrt takového projektu realizovali v holešovickém centru Dox. Šlo o časovou osu let 1989 až 2012. Je třeba popsat podrobně celý příběh, včetně propojení byznysu a politiky."


"Značná část politiků jsou jen posttotalitní příživníčci a vazalové jiných zájmů, navíc uzavřených v různých zapouzdřených sektách. Ale není to vizitka jen ODS, ale i ostatních parlamentních stran. Účet bude děsivý, respektive již je," uzavírá Petr Havlík.


Šanci na uskutečnění pokusů o změny vidí v občanských iniciativách a u některých neparlamentních subjektů na regionální úrovni. "V tom parlamentním segmentu to občas tak může vypadat, ale často jde jen o účelové variace předvolebního boje. Nadvláda klientelistických sítí zašla již tak daleko, že to destruuje samotnou podstatu demokracie v ČR. A již to nejde ničím zakamuflovat. Vnímají nás tak i zahraniční pozorovatelé," konstatuje Petr Havlík. (Zdroj: Parlamentní listy)

 

O holešovickém centru DOX se jednou možná budou děti učit v dějepisu. :-))

Autor Aťan, 30.05.2012
Přečteno 572x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí