Ve správný čas dobrý šlofíček...

Ve správný čas dobrý šlofíček...

Anotace: David Rath není politický vězeň a jeho fňukání je trapné. Hubaté princátko prostě dosedlo tvrdě na zadek a teď naříká.


VIDEO - ZDE

 

 

Ačkoli slova Davida Ratha lámala ticho, jelikož nikdo z poslanců během projevu prakticky neopustil sál, předseda TOP 09 opakovaně usínal. Zajímavé je, že kdykoli jeho hlava padala, předseda vlády Nečas otáčel svůj zrak jinam. Vicepremiérka Karolína Peake byla buďto na počítači, posílala SMS hned ze dvou mobilů, anebo si kontrolovala stav účesu.


Vždycky jsem nesnášel rčení "vojna z něho udělá chlapa", ale při poslechu Rathova fňukání nad "torturou" vazby jsem snad poprvé v životě tento blábol z časů komunistické lidové armády vzal na milost. "Byl on na vojně?" napadlo mne a hned jsem si musel odpovědět, že asi ne, neboť když onu "vazební torturu" blíže popsal, o žádném mučení jsme se nic nedozvěděli.
 
O tom, jak je ubíjející sedět celé dny v cele a koukat do zdi, o umývárně dvakrát týdně, o krátké procházce na malém dvorku - to ano, ale copak je toto tortura? David Rath si neroztrhl košili a neukázal stopy po mučení, neměl v obličeji podlitiny ani nešišlal kvůli vyraženým zubům, a tudíž ho patrně deptá jen obyčejná vězeňská rutina.
 
Pokud ji nazývá torturou, pak uráží tisíce těch, kteří si v této zemi skutečnými torturami v totalitní minulosti prošli. Skutečné politické vězně, kteří tvrdě zakusili stisk zubů policejního státu. Ne, David Rath není politický vězeň a jeho fňukání je trapné. Hubaté princátko prostě dosedlo tvrdě na zadek a teď naříká. (zdroj iDnes)
 
 
Autor Aťan, 05.06.2012
Přečteno 511x
Tipy 7
Poslední tipující: Ružka, poeta
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí