Různé zprávy (prosinec 15)

Různé zprávy (prosinec 15)

Anotace: opět experimentální sekce s nejasným osudem. Témata převážně politická, ovšem s přesahy kamkoli se to bude hodit.

Blog, který jsem nechtěl najít.

Původně jsem chtěl najít, co říká Koukolík, to se mi nepodařilo.

http://www.zurnal.upol.cz/blog/blog-post/2015/01/21/co-je-pricinou-terorismu/



Autora Borise Cveka snad ani neznám, nicméně i on se odkazuje na jiné. (vznik 21. 1. 2015)

citáty:
"Podle dat Europolu v letech 2007-2009 více než 95 procent všech teroristických útoků v Evropě spáchaly nemuslimské separatistické organizace."

 



"Pojďme ale zpátky k vědě a vzdělanosti. Kde podle dostatečně kompetentního člověka jsou pravé příčiny terorismu? Scott Attran argumentuje, že na rozdíl od USA, kde imigranti dosahují průměrný socioekonomický status během jedné generace, v Evropě jsou dokonce ještě po třech generacích na tom hůře než průměrný Evropan. Nicméně bez ohledu na imigranty, mladí lidé v Evropě na tom obecně nejsou dobře (jižní státy EU mají mezi mladými nezaměstnanost až 50 procent). Attran cituje jeden z průzkumů, který ukazuje, že 27 procent mladých lidí ve Francii, nikoli jen muslimů, cítí sympatie k ideologii Islámského státu. Jak je to možné? Attranovo vysvětlení je prosté: „Podívej se, jsi vyloučený, nikdo se o tebe nestará, ale podívej se, co dokážeme my, dokážeme změnit svět.“ "

můj komentář:


Pro mě je to i tak dost nepochopitelné. Pokud zprávě máme věřit: vypovídá toto víc o islámu nebo spíš o situaci mladých v Evropě? 

 

9. 12.

 

http://www.zurnal.upol.cz/blog/blog-post/2014/09/27/nesnesitelna-snadnost-nabozenske-nenavisti/

 

(Boris Cvek, článek z 27. 9. 2014)

 

10. 12.

http://www.novinky.cz/zahranicni/388835-polsko-ovladla-politicka-mafie-hodnoti-situaci-gazeta-wyborcza.html

 

...a jsou Poláci nepřátelští vůči vlastní vládě nebo jim je to jedno?

 

23. 12.

Tohle je asi takovej dárek k Vánocům (z padesátých let):

 

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/390162-usa-odtajnily-cile-jaderneho-bombardovani-praha-mela-poradove-cislo-61.html

 

no, nevim jestli je to ono... ale našel jsem:

 

http://nsarchive.gwu.edu/nukevault/ebb538-Cold-War-Nuclear-Target-List-Declassified-First-Ever/documents/section6.pdf

 

je to pdf a "prague" je na třicáté straně. Číslo je 273. Nevím jestli Rusové už něco odtajnili (a nehledal jsem to)... Každopádně proč by nám to říkali.

 

Autor ewon, 07.12.2015
Přečteno 520x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí