Les

Les

Anotace: Ukázka slohu co jsem kdysi psala na téma "Mé oblíbené místo". Doufám, že Vás zaujme :) Děkuji za komentáře a koukněte i na jiná má díla. :)

Les, to je to místo, které připomíná oázu klidu a míru. Tichounké šumění vánku, který jemně vane kolem vaší hlavy a vnáší vám do uší tu ladnou, exotickou a uklidňující hudbu. Odpočinek a relaxace, slova, která mě napadnou, když se řekne les. Zde si mohu sednout když je mi smutno, vyplakat se do větru, postěžovat si ptáčkům, kteří zpívají uklidňující písně a společně s jemně vanoucím vánkem a tichounce šumějícím pramenem potůčku vytváří nádherný orchestr. Dost často když nevím „kudy-kam“ si vezmu pár věcí a odejdu do lesa vyslechnout si nádherný přírodní orchestr na který většina mladých lidí už ani nevzdechne. V tichosti se posadím do voňavého mechu, který právě naklepali drozdi zpívající si u toho nádhernou píseň, která dokáže pohladit duši. Když se posadím, vezmu si kousek papíru, tužku a jdu psát. Les, to je místo, kde se nádherně přemýšlí o životě, kde si odpočinete a kde získáte úplně jiný pohled na svět. Je to ráj, zejména na podzim, kdy příroda hraje všemi druhy barev a kdy ranní vánek tichounce prošumí kolem vašich uší a pěnkavy vás probudí tou náramnou hudbou. Vstanete jako malinkaté děti, je to příjemné probuzení do podzimního rána, sice je trošku chladnější, ale to vůbec nevadí, protože příroda je mocná čarodějka a když si opět v klidu sednete a budete naslouchat orchestru hrajících ptáčků, vánku a šumějícího praménku potůčku, který se postupem času stává říčkou,tak vás tak zahřeje u srdíčka, že už nic jiného nebudete potřebovat.

Autor Therentia, 18.02.2013
Přečteno 733x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle je spíš lyrický popis než úvaha. Úvaha se nad něčím zamýšlí, staví problémy, hledá řešení... je to racionální útvar

19.02.2013 13:18:40 | milk-fed gimp

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí