Noční toulky

Noční toulky

Anotace: sen..(?)

Už měsíc jsem se ráno co ráno budila unavenější. Bylo to šílené. Padla jsem do postele, ale zároveň věděla, že další den budu ještě víc nepoužitelná. Jako začarovaný kruh.

Lehla jsem se do postele a pustila hudbu do hlavy. Naplno, ale nerušeně. Selah Sue vyhrávala na svou kytaru a pak se to stalo. Zase. Najednou jsem padala do černé propasti. Míhaly mě různé vůně a doprovázel zvuk ze sluchátek.

Ucítila jsem dotek. Někdo mě chytil za ruku. On. Podíval se mi do očí a já byla jak očarovaná. Jako důvěřivé kotě. Mluvil na mě, tak sladce a ukolébavě. Tak, jak to umí jen on. Měl na sobě tu hezkou košili, která mu tak sluší. Zahrnul mě polibky. Cítila jsem jeho tep, zvláštní vůni jeho kůže. Byl blízko. Dal mi pusu na čelo. Ach, jak já to mám ráda. Pokojem se linula jeho vůně propletená cigaretovým kouřem. Ta nejlepší kombinace. A on to věděl. Proto kouřil. Poddala jsem se mu. Chtěně a uplně..

Najednou prásklo okno. Vylekal se. Začal prchat jako kluk, kterého přistihnou při ládování se sladkostmi. Natáhla jsem ruku abych ho chytla, ale spadla jsem.

Rána. Bolest. Vzrušení. Ráno. Rozhlédla jsem se po pokoji. Okno bylo zavřené a on nikde. Lehla jsem si znovu do postele a došla k zjištění, že to byl zase jenom sen..
Autor bezbožník, 02.01.2015
Přečteno 798x
Tipy 7
Poslední tipující: knihomolka, Frr, Lioness, Lůca
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krasne napsano :) tak snad dneska ozije ;)

02.01.2015 22:50:56 | Lioness

díky)) ano, třeba

02.01.2015 23:40:06 | bezbožník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí