Before

Before

Anotace: Miezyslaw Stiles Stillinski je 16letý student s jednoduchým životem, vynikajícími známkami a úžasnými přáteli. Svůj život má naplánovaný jak jen to jde, dokud nepotká neslušného chlapce jménem Scott...

PROLOG

Nejlepší budoucnost je tím nejdůležitějším krokem k lepšímu životu. Více lidí se spíše ptá na to, jakou minulost za sebou taháme než na to, jakou budoucnost si vlastně představujeme. Před tím, než jsem potkal Scotta, měl můj život jasné cíle. Spousta lidí mě prvně odsuzovalo za to, jak hloupý jsem byl – zamilovat se do špatné osoby nebylo nikdy v plánu.

Nejlepší známky, přátelé. Pár věcí, které jsem si vždy přál, i přes to se mi tyto hloupé věci nedostaly, nikdy. Scott dokázal změnit můj pohled na svět, i kdybych nevěřil že se stane to, co se vlastně stalo. Minulost, slovo složené z osmi písmen, to ošklivé slovo, jenž zničilo můj život.

Naše životy mají nesmírnou hodnotu, tudíž pokud o ně přijdeme, všechno krásné z nich zmizí. Ať už první lásky a polibky, ztratíme rodiny, všechno, na čem nám záleží. Byl jsem ten mladý student, který v davech zářil odlišností. Ale poté, kdy jsem poznal Scotta, se všechno změnilo, úplně všechno.
Autor ONEworstedison, 28.11.2020
Přečteno 250x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka, Vivien, ccigg
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí