Welcome back forgotten writer

Welcome back forgotten writer

Anotace: Miluji muže, ale sebe miluji víc part 1

Nedávno mi můj kamarád řekl, že žena nikdy nebude šťastná, dokud nebude k někomu patřit. Dokud nebude někomu vařit a pokojně na něj čekat doma. Vytočilo mě to a dala jsem se s ním do zuřivé hádky. Jak v dnešní době může mít muž takové názory? Necelých pět minut po naší hádce jsem se rozhlédla po baru, kde jsme seděli. Jedna dívka tam seděla na barové židličce jak hromádka neštěstí a plakala.Proč? Kvůli svému příteli. A o další chvíli později mě čekal telefonní rozhovor s jednou z mých nejlepších kamarádek. Brečela do telefonu, protože se s ní její přítel rozešel. Zacházel s ní jako se služkou, psychicky jí týral, ale na má slova, že to tak bude lepší, zakřičela: ,, Co to povídáš? Vždyť já ho miluju! Udělala bych cokoliv, aby se ke mě vrátil !"
Zhrozila jsem se.
Vždyť ona byla dívka, která měla vždy sny, cíle, -a ne malé - měla naplánovaný úspěšný život, který si chtěla vybudovat sama, jako silný jedinec. A pak přišel ON. A nechala své sny odletět a vytvořila si sny nové. Ty které ani sama nechtěla, ty které chtěl on. A které znamenaly, že bude moct být s ním.

Proto jsem se zamyslela nad otázkou. Vážně musíme v životě k někomu patřit, abychom byli štastni? Nebo je to jen úděl slabších, kteří nedokážou svoje štěstí založit jen na sobě samých?

Muž, ten dokonalý tvor, přesvědčený o své pravdě a důležitosti za každé situace by jistě řekl, že on dokáže vybudovat svůj život a kariéru nezávisle na milující ženě. A stejně s takovou jistotou by řekl, že žena potřebuje k životu muže, aby jí ochraňoval, přinášel peníze do domu a staral se o ní.

Ano, souhlasím, že ochraňující muž je vhodný doplněk do bytu, ale naštěstí existují i jiné ochranné prostředky.Třeba pistole. Nebo si, milé dámy, můžeme pořídit psa. Ten nám sice občas taky zaslintá polštáře, ale zato nenadává, když utratíme trochu víc penež při nákupu s kamarádkama, nebo když se nám zrovna nechce do teplé večeře. Nepohrdne ani studeným párkem.

Myslím si, že důvod proč ženy často zůstávají s muži, kteří se k nim nechovají jak by měli je, že se bojí být samy. Že zapoměli na to, jak krásné a úžasné jsou a jak úspěšné by mohly být i bez pana ,,dokonalého,,. Není snad to, co nás žene do dalšího vztahu, k touze být s někým, jen pocit samoty? Proto radím, jestli chcete něco milovat, zamilujte se do své samoty! Užívejte si to být samy se sebou, dělat si, co chcete, kdy chcete. Věřte samy sobě. A nenechte se ovlivňovat někým jiným. A věřte, že ve chvíli, kdy sebe a svojí samotu budete zbožňovat ze všeho nejvíce, přijde někdo, kdo vám neukradne vaše sny. Nepředělá je k obrazu svému. Ale bude tu pro vás, když cesta k jejich splnění bude trochu trnitá.
Autor Barbie_Incident, 04.06.2012
Přečteno 483x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí