Pár slov

Pár slov

Anotace: O kritice.

Dobrý den,

jmenuji se Petr Krejčí, ale všude mi říkají kreizi. Jsem tulák, nevzdělanec a blázen, jehož vášní je psaní. Píšu od patnácti let, psaní je mi potřebou, relaxací i autoterapií. Na amatérských literárních servrech publikuji asi deset let. Chtěl bych se vyjádřit ke kritice. Konstruktivní kritika, i když může být subjektivní, je pravým požehnáním, podanou rukou. Ale existuje i kritika štvavá, která vychází z nízkosti kritika, chtěl bych říct všem autorům, nenechte se odradit, a i kdyby jste měli psát jen pro sebe, pište, co se napíše, to se nikdy neztratí; vám, štvavým kritikům vzkazuji: Nenávistí si sypete jed do vlastní misky, nenávist je jak jojo, které se vám vždycky vrátí zpět, ustaňte s tím jinak nikdy nebudete šťastní. Ne, nejsem trest boží a ani umělecky neumřu, dnes už jsem nad vašimi výpady povznesen. Nejsem také žádný génius a nikdy nenapíšu dokonalou práci, myslím ale, že amatérská literární sdružení mají být sdružením amatérů, nikoliv géniů. Až vy, štváči, napíšete geniální práci, pak byste se mohli povyšovat, ale to už byste nikdy neudělali, pravé umění je totiž pokorné. Na protest proti těmto štváčům odmítám dále na amatérských literárních servrech publikovat. Pokud si chcete ode mě něco přečíst, najdete mé práce na: www.kreizi.sweb.cz nebo na www.kreizi.blog.cz . Děkuji Vám za pozornost.

Mějte se moc a moc krásně:

Petr Krejčí

alias kreizi
Autor kreizi, 30.11.2012
Přečteno 398x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí