Člověk topící se ve své nedokonalosti

Člověk topící se ve své nedokonalosti

Anotace: Vzestupy a pády

Jako každý z nás zažil v životě vzestup a ovšem i pád. Všeobecné pády bývají tvrdší, mnohem tvrdší a je těžké se zvednout ode dna a znovu jít. Pády v oblasti práce a hlavně osobní bývají nejčastěji bolestivé. Ptáme se sami sebe proč se musíme topit v něčem, když stačí se zvednout a udělat první krok, jenže první kroky bývají nejtěžší k tomu aby se člověk zvedl, nikoliv změnil, zůstaňme takový jaký jsme, jen se nemůžeme topit ve své nedokonalosti. Nikdo z nás není a ani nemůže být dokonalý...každý z nás má chyby, věci které dělá a neměli by se.
Čas od času se topíme na dně ve své nedokonalosti, říkáme si, proč zrovna mi, proč já? Musíme hodně přemýšlet a dojít k tomu abychom to napravili tu naši nedokonalost, ale ne vůči sobě. Musíme zůstat sami sebou, protože to je důležité pro naše přátelé, okolní lidi, určitě si řeknou "změnil ses", nikoliv jsem sám sebou. Ve většině případů lžeme, kvůli své nedokonalosti. Když vidíme, že se někdo topí, není to hezký pohled, ale vůbec nevíme co ten člověk prožívá pokud jsi to někdo neprožije, tak nemůže vědět o co jde. Ten bezmocný a prázdný pocit v nás.
Autor Eddy, 06.01.2013
Přečteno 502x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí