Milujeme to!

Milujeme to!

Anotace: Věci se mění. Lidé se mění. Neustále a tak rychle. Probírám staré fotky. Fotky ze...

Věci se mění. Lidé se mění. Neustále a tak rychle. Probírám staré fotky. Fotky ze školy, kde přátelé přicházejí a odcházejí, učitelé se střídají a my vypadáme čím dál tím líp. Oči nevinného dítěte se změnily v oči sjetého puberťáka. Plyšáka, kterého jsme drželi v rukách, vystřídala flaška rumu. Přichází zklamání, problouzněné noci, hádky s rodiči, nenávist všeho. Párty, na které chodíme, nás spojují. Drogy, alkohol, slzy a smích jsou jen naše masky. Masky, za kterými jsme schovaní. Jednou budeme připraveni je shodit. Jsme totiž ještě moc slabí na to, začít brát život vážně. Připadáme si nepochopení všemi ostatními. Máme na všechno vlastní názor a to nás dělá tak výjimečné. Zhulení si připadáme jako největší frajeři a milujem to. Milujeme být sjetí. Milujeme být opilí. Milujeme být spolu. Milujeme náš život, protože je to jen jednou. Nikdo nám ho nevezme.
Autor K.Matus, 05.02.2015
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...hezký postřeh..a co dál?...hodilo by se pokračování...

05.02.2015 13:45:56 | bogen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí