S pandemií, po pandemii

S pandemií, po pandemii

Anotace: Koronavirus pořádně zamával s celým světem.

Postihla nás celosvětová pandemie. Myslím, že tomu lidé moc nevěřili, ale až začalo jít do tuhého, Češi se neuvěřitelně semkli, šili doma roušky, pomáhali potřebným, což bylo úžasné.

Jestlipak jsme se poučili a budeme jiní až skončí koronavirová pandemie? Těžko říci, ale mohli by se všichni aspoň trošičku změnit k lepšímu, více si vážit všeho, i drobností. Snížit svoje nároky, chránit přírodu a dál pomáhat potřebným.

A až to všechno skončí, tak nebude hned svět v růžových barvách, myslím, že už nikdy nebude jaký byl před karanténou, ale zase se můžeme těšit co nám přinese.

Dnes končí nouzový stav, ale náš život ještě v normálu dlouho nebude a snad nás nepostihne druhá vlna epidemie, ale to už je na zodpovědnosti každého z nás.

Autor Jarka, 17.05.2020
Přečteno 268x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Člověk v davu je velmi těžce poučitelný až nepoučitelný, proto se už pár tisíciletí mentálně k lepšímu téměř nezměnil, jen vyrábí lepší výrobky a říká tomu optimisticky pokrok. Lidský faktor se tomu selhávání říká. Příliš, příliš lidské...

18.05.2020 11:38:19 | Lighter

Ale aspoň maličká naděje je vždycky.

18.05.2020 12:55:08 | Jarka

Naděje to jediné zachraňuje. Ale chybovat je bohužel lidské.

19.05.2020 10:54:36 | Lighter

Ano, nikdo není bez chyby.

19.05.2020 12:13:33 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí