Výlev

Výlev

Anotace: Ne všechny dny jsou bezbolestné.

Kroky a hlasy zmizely. Daleko za obzorem, kam se schovává slunce, tam možná někde jsou. Asi tak jsem se cítila prázdná.
Minuty neutíkaly, čas neexistoval. Stejně jako má víra v lidi, v ty biologické stroje, poháněné lží. Vítr nebyl, jen chlad. Možná ani ten ne, třeba to v tu chvíli byl pouhý výplod mé nekonečně smutné mysli. Ruce jakoby upadly, tělo se nechtělo pohnout, bálo se tak strašně moc, že opět přijde a ztrestá mne. Vážně jsem si tu bolest zasloužila? Chtěla jsem pouze odejít, proč jste mne jen nenechali?
Ne, nevadí mi ty fyzické rány. Vadí mi ta psychická bezmoc.
Nevadí mi býti v řetězech. Vadí mi, když mne jimi škrtíš a drásáš mi duši do louží krve.
Všechny mé barvy jsi zalila hnusně rudou. Opila ses mým zoufalstvím dost? Doufám, že ano, víckrát to už nebude.
I když jsi mne tvými údery rozbila na miliardy kousků, budu se snažit uzdravit.
Nemusela bych si teď dennodenně v koutě olizovat rány, které nechtějí přestat krvácet. Nemusela bych brečet do té doby, dokud se slzami nezakuckám.
Vesmír není dokonalý, ale má být vyvážený. Toť jest má jediná naděje.
Autor zatoulané kotě, 21.05.2020
Přečteno 298x
Tipy 15
Poslední tipující: piťura, Jeněcovevzduchukrásného, Krahujec, mkinka, Tomcat, Přednosta, jenommarie
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Silné.Ale ať už jsi prožila cokoli hrozného, nezavrhuj všechno a všechny lidičky.
Pracoval jsem dva roky ve zdravotnictví a vím, že někteří lidé, kteří tam pracovali byli na pacienty hodní a obětaví.

30.12.2021 17:30:09 | Jeněcovevzduchukrásného

Sílu je těžké někdy najít, když pereme se s něčím velkým..a bolestivým...ať se TI daří jí v sobě najít a hlavně si nepřestaň věřit a tvé kroky se zpevní i okolí se bude zdát mnohem smířlivější..přijde čas a vše se pročistí..bude to šťastnější. ;-) "ST"

23.05.2020 20:05:46 | jenommarie

Děkuji za podporu :)

23.05.2020 22:08:38 | zatoulané kotě

;-)

24.05.2020 00:23:37 | jenommarie

Tvůj příběh je velice bolestivý a smutný.Asi jsi prožila něco, co hodně bolelo a bolí.
Přeji Ti krásné dny a věř, že Vesmír při Tobě stojí.
A také Tě vítám zde na Literu. Těším se na další Tvá dílka a pevně věřím, že budou veselejší. Moc Ti to přeji.
..ST..

21.05.2020 20:50:55 | Jaruška

Ano, stále se z toho hrabu..
Jinak, děkuji moc.

21.05.2020 21:04:45 | zatoulané kotě

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí