politická analýza

politická analýza

Anotace: svérázná :-)

"Buď vás ochráníme, nebo zemřete. Trump vyslal Kimovi jasný vzkaz"

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/472391-bud-vas-ochranime-nebo-zemrete-trump-vyslal-kimovi-jasny-vzkaz.html

Protože čas letí zhruba jako holub, není čas se zabývat obsahem článku. Tedy není holub zabývat se obsahem. Zato je spousta holubu zabývat se nadpisem.

Pokud je ochrání budou nesmrtelní. Pokud zemřou neochrání je. Všichni lidé jsou smrtelní, Sokrates je smrtelný, všichni jsme Sokrates. Sokrata Trump neochránil, proto zemřel.

Dvě klíčové otázky:

a)
Plyne z toho, že všichni lidé jsou smrtelní a "buď vás ochráníme, nebo zemřete", že je neochrání a že zemřou?

b)
Je to pro Kima jasný vzkaz?

Autor ewon, 18.05.2018
Přečteno 524x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím, že je to zase chyba v překladu. On chtěl vyjádřit "buď se vzdáte, nebo vás zabijeme". :-))

18.05.2018 12:17:37 | Lighter

Když to po sobě čtu, tak tomu nerozumím. :-) Nicméně tak nějak to taky vidím. Já to vzal doslova a tím stvořil ten nesmysl. Je jasný, že každej jednou zemře... Ale on chtěl říct, že zemřete naší rukou.

(Je zvláštní, že teď táta někdy říkal, že Trump leze Kimovi do prde... buď mám špatnou paměť, nebo (a to je v tomhle případě pravděpodobnější) je Trump jako vítr!)

Pak jsme si řekli, že Saddám měl možná jaderné zbraně a proto se vtrhlo do Iráku. (ale vlastně věděli, že je nemá...). Kaddáfí se o jaderné zbraně tuším nestaral a tak nějak taky nežije. A (aspoň tak se mi to zdá z médií) nejhorší diktátor světa je má (5,6,7) a je stále na živu. Že by tu byla spojitost? :-)

Ale nechci unavovat svými naivně povrchními výklady dost depresivních témat.

28.05.2018 22:27:25 | ewon

ono je nejspíš úplně jedno, co říká.

18.05.2018 20:08:23 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí