Deník Abstinenta XV

Deník Abstinenta XV

Anotace: Část patnáctá

Sbírka: Deník Abstinenta

Epilog

A tak končí naše komedie, zlo prohrává…

Jako vždy, když pro mě něco skončí, něco na čem jsem pracoval dlouho, přišel syndrom vyhoření.

Absolutní pocit prázdna.

Psaní deníku Abstinenta mi bude hrozně moc chybět.

Ale samozřejmě mám další věci, na které se těšit.
Paříž, Santiago, Šumava.
A vlastně se těším jen z holé skutečnosti, čeho jsem za poslední měsíc dosáhl.

Poznal jsem nové lidi, začal více psát, cestovat, ještě více, pokud to jde, milovat svůj život.

Našel sám sebe, kterého jsem kdysi ztratil.

Přestal skutečně řešit kraviny a soustředit svůj čas na ty podstatné věci.

Pochopil jsem, že není pro můj život dobré před věcmi utíkat, ale stavět se jim čelem.

Alkohol a drogy všeobecně nám nabízejí ze začátku příjemnou náruč, dávají nám pocit bezpečí, únik před realitou.

Ale časem se z nich stanou nepřátelé, kaziči, rádoby přátelé ale ve skutečnosti to největší zlo, schované za obrázek Hello Kitty.

Nebylo to jednoduché, prohlédnout tuhle lest.

Ale povedlo se a cítím se jako Major Tom.

Daleko a přitom tak blízko, plný odvahy konečně začít žít svůj život.

A vám všem, co jste dočetli až sem, děkuji za vaši pozornost a podporu.

a dobro žije. Vám, paní, vidím, se slza v oku blyští….
Autor Karel Letník, 02.03.2023
Přečteno 116x
Tipy 7
Poslední tipující: khalim lamshi, Marten, Lighter, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobro žije, pokud ho máš v sobě sám, nepodléhá vyhoření, aspoň troška ho vždy zbývá....Na oslavu si jedno chladivé orosené dám. :-)

03.03.2023 14:45:16 | Lighter

Víš, já od dětství jsem vyhledávala zvířátka a to mě dělalo šťastnou.V současné době pečuji o své kočičky. Od nich jsem se spoustu naučila, a proto říkám, že bez zvířátek není života. A když nebylo zvířátko v Praze, tak jsem vždy to doháněla u babiček i sousedů na chatě. Mají zvířátko a tak hurá za nimi.
Lidé na druhých hledají chyby, ale pro zvířátka jsem byla vždy přijatá a ta, co mazlí. A na závěr přeji pěkný večer, protože Jack obsadil klávesnici a Mkinka klín. Proč se to tady jmenuje po mé kočce. No, je moje královna a božská Baspet.

02.03.2023 21:28:02 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí