A tak vám nevím...

A tak vám nevím...

Anotace: :)

     "Největší radost udělá takový dárek, který člověk vyrobí sám pro toho druhého." To znám z Pelíšků. A má kamarádka nejspíš taky. Neváhala ani vteřinu a rukodělné dílo svého milovaného muže vystavila na facebooku. Asi jako důkaz té radosti. A tak to čtu. Vidím jen kupu pravopisných chyb a kombinaci slov, ze kterých se mi zvedá žaludek.

       Napořád.  Nikdy tě neopustím a nikdy tě nepřestanu milovat! Nesmysl. Technicky nemožné. Je vědecky prokázané, že zamilovanost trvá jen dva roky. Zbývá jím asi tak rok a půl. Nepomůže mu ani to, že větu umocnil vykřičníkem.

        Z každého tvého pohledu sem vždy hotový. To je dost špatný, Radim Uzel by asi věděl co s tím. Já se zdržím rady. Vidím že naše láska je skutečná a na nic si nehrajeme. Kecy. Kdyby si zachoval trochu zdravého pesimismu, ušetřil by si do budoucna litry slz. Ale asi holt vidí líp než já.  

      Každé tvoje objetí.. Cením si toho, že nepoužil -ě. Sem rád, že konečně pro někoho něco znamenám... Reklama na sníženou sebeúctu?  Těším se na náš společný život... Tak to tě hochu brzy přejde. Hm. A to je všechno.

            Asi bych měla být dojatá. Cítit nějaké to jemné srdeční chvění a motýlky v břiše. Toužit po někom, kdo by mi psal to samé.  Ale asi jsem rozbitá. Jediné co cítím je to, že mám hlad. A tak vám nevím. Můžu vůbec ještě milovat, nebo jsem dávno překročila limit?

Autor Gigy, 16.02.2016
Přečteno 722x
Tipy 3
Poslední tipující: Mensió, enigman
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

z Pelišků znám jen maršála Malinowského...

16.02.2016 23:32:28 | enigman

"Počet těch, kteří jim závidí je též mírou jejich úspěchu."

16.02.2016 18:16:37 | Donatien A. Filie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí