Astrologie a sex (žena Panna)

Astrologie a sex (žena Panna)

Anotace: Sex v astrologii pojedenácté

Sbírka: Sexikon

Plachá Panna
touží být partnerem
pomilována.
Klasiku má nejradši,
i když i ve třech
ráda skotačí.

Vůbec nerozumí tomu, proč se ze sexu dělá drama! Chápe ho jako prostředek fyzického uspokojení a pokračování rodu. Každý by ale měl mít nízké pudy pod kontrolou. Tak to chápe žena v Panně. Netouží po náhlém ohromení a pokud zřídka kdy podlehne známosti na jednu noc, je pro ni skoro až osobní prohrou. Hluboko v ní dřímá energická pudová bytost, ale ona své potřeby většinou ovládne. Sex se totiž má provozovat až když toho druhého opravdu znáte. Metálně fyzické spojení na vyšší duchovní úrovni, ona je tu jen pro něj a to samé očekává od partnera. Nejradši se miluje v bezpečí domova, tam je žensky vstřícná a muže uspokojí dle jeho představ. Nejdůležitější je šťastný a uspokojený partner. Společná sprcha, sklenka vína, dlouhá předehra ji skvěle rozpálí. V tu chvíli se protějšku úplně podvolí. Nesmí však jít o perverzní sex. Žena v Panně pozvedne pouhé líbání na vyšší stupeň. Občas pociťuje v sexuálních hrátkách zábrany, i proto je nezbytná dlouhá předehra. Může se projevit jako neiniciativní, to ale jen čeká, až si ji muž vezme dle svých představ. Miluje laskání na uších a ňadrech. Oblíbenými polohami jsou misionářská, z boku nebo 69, kdy si užívá vzájemné orální dráždění. V sexu váhavé Panně trvá delší dobu, než zjistí, co ji způsobuje nekonečnou slast. I k jejímu překvapení najde zalíbení v bolesti a masochismu. Záměrně odmítá s mužem spát, avšak očekává, že ji za to jak se patří ztrestá a vezme si ji zezadu. Svůj protějšek plachá panna překvapí i touhou po sexu ve třech, ať už jde o dva muže či dvě ženy. I při těchto hrátkách ale potřebuje cítit důvěru, soulad, něžnosti a ne se oddat naprosto cizímu člověku. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 07.08.2015
Přečteno 1329x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí