Astrologie a sex (muž Štír)

Astrologie a sex (muž Štír)

Anotace: Sex v astrologii pošestnácté

Sbírka: Sexikon

Víra v sílu vlastní plodnosti
dává muži ve Štíru
rys živočišné bytosti.
Miluje se dlouze, dravě,
udělá tě několikrát - hravě.

Ženy pozor! On touží ženu oplodnit a nesnese kondom. Z toho vyplývá jediné: zaplete-li se žena s mužem ve Štíru, bude potřebovat tu nejúčinější antikoncepci. Je to zvláštní, ale jeho prostě vzrušuje představa vzácnosti a velké hodnoty svého plodného semene. Tato nepopíratelná schopnost potence je jeho sexy faktorem. Je přirozeně dominantní. Už při prvním polibku se rozhodne, zda jde jen o záležitost na jednu noc nebo v tom vidí něco víc. Jakmile vzplane touhou, je romantika tatam. Jeho žhavé polibky jsou jen předzvěstí toho, co bude následovat. Vzrušený muž je jako tornádo. Hned si bere, čeho si jeho tělo žádá. Má přirozenou sexuální dravost až hrubost. Její bolest je jeho rozkoší. Líbí se mu hra na kočku a myš, kdy ona (myš) nakonec podlehne. Zkrátka když ženu chce, nemá smysl mu odporovat. Muže se Štíru vzrušuje submisivní partnerka klečící u jeho nohou, cítí se tak jako pán tvorstva. I když ji občas trápí bolestí, omluví se a to dokonale odvedeným orálním laskáním. Tím ji má úplně ve své moci! Je až perverzní, co vše je ona schopna udělat jen proto, aby ji dostal na vrchol slasti. Nejradši to má vestoje a zezadu a to kdekoli a kdykoli. Líbí se mu totiž pohled na ženský zadeček. Je také vyznavačem análního sexu a muži v tomto znamení mívají homosexuální tendence. V sexu je výkonný a náruživý, ale hlavně myslí na to, aby se to líbilo jeho protějšku. Rád experimentuje a dokáže ženu udělat několikrát po sobě. Sex prostě zbožňuje a co má rád přeci nebude odbývat pouhou rychlovkou. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 12.08.2015
Přečteno 2162x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí