Liverpool vs Real Madrid

Liverpool vs Real Madrid

2023-02-21, Champions League

 

Liverpool vs Real Madrid

 

Úterý. Únorový.

 

Die allerbesten Mannschaften, les grandes équipes ♪

 

Z roboty výjimečně ruku v ruce s koncem papírové pracovní doby. Autobusová dovážka před dům, skvělej sex, doplnění kofeinový hladinky, pozitivní energie na rozdávání. Po sakradlouhý době stýskání víc než natěšená na večerní fotbal. 

Abych byla ještě víc v ráži, naordinovala jsem si předešlý den večerní temný běh. Sic pár minut, ale pro nažhavení ideální.

 

Real dorazil s tím, co já sotva poznávám. Jména povědomá, obličejové fazóny nikoliv. Zaplaťpánbůh za starý známý Modrič & Kroos.

Zbytky lesku Galácticos zůstávají, stárnu jen já.

Liverpoolská jedenáctka celkem podle očekávání, ovšem nástup naprosto famózní!

Paralelní obrazovka "jablka" mi ulovila zrak a já se vrátila k té své ve chvíli, kdy se nezkrota z Uruguaye nezkrotně raduje.

Dofrasa! Nestihla jsem než zakřičet. Rabona?

 

1:0   4. minuta - Darwin se začíná vyplácet!

Ten kluk přesně věděl, co dělá. YES!

Vidím je fakt po delší době. Nebe a dudy proti poslednímu zápasu, který jsem dlouho trávila. Museli nastoupit dvojníci. Připadalo mi, že koukám na Space Jam, ale s Kloppem, nikoliv s Jordanem.

Dneska je všecko jinak. Reds are back. 

Jestli si Salah nerozuměl s Maném, tak Salaha s Nunezem miluju!

 

2:0   14. minuta - Egypt chce na trůn. Salah! Nebo spíš Courtois?

 

Dobře, necháme to ve snu ještě pár minut a pak... střih!

Zbytek se nesl přesně v duchu mý odpovědi Petrovi, když mi od něj dorazilo uznalé "hmmm".

"Tvl, jsi fotbalista, tak víš, že míč je kulatej, neee?"

Nejsem vědma. Jen něco vím. Někdy se trefím. Někdy se bojím, že jsem vědma.

 

2:1   21. minuta - Vinicius Jr. Poprvé.

 

2:2   36. minuta - Vinicius Jr. Podruhé.

 

Poločas. V pravou chvíli. 

Pivo doma na gauči nepiju. Připadá mi to nepatřičný vůči tomu pivu. Jako by to snižovalo jeho kvalitu, účel.

Dehonestace. Ponížení.

Potřebuju zmrzlinu! Jedna várka s whiskey, do druhý nohy s rumem.

Je mně fajně, zatím furt dobrý. Rozum sice mírní nadšení, však naděje zůstává.

YNWA. 

Dvanáctý hráč zasejc aktivnější než komentátoři ve studiu. Chorály, pokřiky, pískot... hlasivkový rej jak je na Anfieldu zvykem přehlušuje veškerý nepodstatný info z mikrofonů.

Reds stále hrají fotbal. Do bodu zlomu.

 

2:3   47. minuta - Militao

Třetí gól nás sepsul. Přihrávky kradou madridistes, centry létají za obranu bezúčelně, balet tančí po ihrisku a Reds krvácí. Ve snaze lapnout alespoň odražený míče. I na to ale nechávají "Španělům" moc centimetrů čtverečných.

 

2:4   55. minuta - Benzema. Poprvé.

 

2:5   67. minuta - Benzema. Podruhé.

Chce se mi plakat. Vážně. Ve chvíli, kdy Fabinho ztratil laxně před půlí, viděla jsem ho v brance.

 

Alisson... prostě nepoučitelná smůla.

Bajcetic zaslouží pochvalu.

Harvey mohl přijít dřív.

Těším se na odvetu. Tonoucí se ještě neutopil. Pořád to v nich někde je! 

Možná budou na S. Bernabeu ještě mlsnější. Kdo? Nechám se překvapit!

Protože stejně by mi to stálo za každou slzu, kdyby ukápla.

Má neskutečnou moc tohle pozlátko.

Dvě hodiny jsem hltala kopačky na té magické zelené. Křečovitě, ba skor krvelačně, svírala pěsti při každým náznaku akce na přídi i zádi.

 

Teď jdu spát. Svět se točí dál. Ráno pojede tramvaj, v práci budou kol ťapat po špičkách, vysílat mně soucitný signály pochopení.

Já si vykročím pravou do středečního rána, hrdě s liverbirdem na prsou.

Budu čekat, až vysvitne slunko.

 

Večer se probudím v Hifině. A bude čtvrtek. Do pátku už jen krůček.

Pak vzhůru na Liberec!

Autor redandreablue, 22.02.2023
Přečteno 129x
Tipy 2
Poslední tipující: Karel Letník, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemáme to letos, my fanoušci Live, úplně jednoduché…. Ale jak píšete, život jde dál a třeba to příště bude lepší. Děkuji za krásný report. :)

22.02.2023 15:12:17 | Karel Letník

Asi máme na chvilku zase vybráno :(
Ale ono to zas přijde! ;)

23.02.2023 16:22:34 | redandreablue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí