Když musí introverti

Když musí introverti

Anotace: Fb Co mrzí Zrzi

Některé věci zkrátka introvertům činí problémy. Třeba jako to, zvednout se v kavárně a odskočit si. Protože zrovna v tu chvíli, kdy zvednete své vzácné introvertské pozadí ze židle se na Vás zaměří pozornost celé kavárny. Všechny bude náramně zajímat, proč jste se zvedli, a kam že to máte namířeno a nepochybně Vás budou ostřížím zrakem sledovat až na onu místnost.
Další problém vyvstává, když jste v té kavárně poprvé, protože netušíte, kde onu místnost hledat. Takže vlastně ani neposloucháte svůj doprovod a očima neustále těkáte po místnosti plné lidí a snažíte se najít alespoň zdánlivě odpovídající dveře. Potom si v hlavě několikrát přehrajete věty: "Hele, já si odskočím." "Musím čůrat." "Omluv mě.", vyberete z nich tu nejvíc cool a znějící jako by nic a nesmělým krokem vykročíte vstříc dobrodružstvím. Protože taková cesta je pro introverta skoro jako vystřižená z Pána prstenů a z nevinného putování na mísu se tak stává strastiplná výprava do Mordoru.
A když už konečně najdete správné dveře, mají na sobě pouze strohý a nicneříkající štítek „WC“. Projeví se u Vás první příznaky paniky. Začnou se Vám potit dlaně, tep vyletí do nebeských výšin a protočí se Vám panenky. Protože jste dáma. A nechcete vlézt na pány. Nicméně stav je akutní a musíte vzít za kliku.
Dveře se s příznačným zavrzáním otevřou a odhalí nevinně vyhlížející místnost s umyvadlem. Žádní chlapi. Trochu se Vám uleví, ale poté si uvědomíte, že nově objevená místnost obsahuje pouze umyvadlo. Musíte projít dalšími dveřmi. Matně si vzpomenete na hry typu Call of Duty, ve kterých za dveřmi většinou číhá nepřítel. S vypětím posledních sil vezmete za kliku. Je zamčeno.
Za zlomek vteřiny ze zamčených dveří vychází chlap. Jste v rozpacích, nevíte, kam s očima a úporně přemýšlíte nad tím, jestli jste cestou neminuli ty správné dveře. Po důkladné analýze dojdete k tomu, že jste tu správně a dále analyzujete přítomnost onoho chlapa. Nakonec dojdete k závěru, že jste tu správě bohužel oba a s chabým úsměvem zašveholíte cosi ve smyslu: Pardon, protože Vám najednou Vaše nervózní škubání za kliku přijde nepatřičně trapné.
Potom si konečně ulevíte ve stínu zašlých rádoby dekoračních soch a s náznakem rudých tváří se vracíte zpátky ke stolu. Samozřejmě cítíte v zádech pohledy a tušíte, že o nedávné příhodě už dávno celá kavárna ví. Zběsile popadnete kabát, z peněženky vylovíte stovku a hodíte ji na stůl. S omluvným úsměvem, leč s traumatem nesmazatelně vepsaným ve tváři opouštíte jak svůj doprovod, tak i tu „sodomáckou“ kavárnu.
A drobný si nech, skunku!
Autor Gigy, 15.03.2018
Přečteno 511x
Tipy 3
Poslední tipující: Frr, Lighter
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jj, stává se... a co teprve, když je to nutné a dloooouhá rovná ulice, jejíž kraje se v dáli sbíhají, po obou stranách vysoké domy s velkými zavřenými dveřmi a zcela jediný široko daleko žijící domorodec, kterého se člověk zeptá, bodře odpoví ve stylu Murphyho zákona...

Jojo, jedny dveře otevřené, toť pravé požehnání, jedno bleskurychlé proběhnutí loubím, přes dvůr a ke zdi pod záštitu převislého zeleného břečťanu... ta úleva... která zmizí v okamžiku návratu ke dveřím, které se mezitím uzavřely jako vchod do Alibabovy jeskyně... No, co dál... obíhat patra s tím, kdo by byl ochoten s člověkem jít a ty dveře mu otevřít, aniž by bylo třeba na potkání obyvatelům vykládat o defekaci proběhnuvší ve stínu zeleně na jejich dvoře... nebo trpně čekat, až se některý z obyvatel vrátí a zvenku se ozve libé cinkání klíčů... toť otázka téměř hamletovská... :-D

15.03.2018 13:19:07 | paulmatthiole

v nóbl kavárně ve městě Krakově se mi zachtělo čůrat...s hledáním WC nemám nikdy žádných problémů-jsem klidně s to vyhledat majitele podniku a požádat
jej, aby mě srozumitelně vysvětlil, kde je WC-Záchody jsem hravě našel i bez asistence majitele kavárny...avšak přeci jen jsem zrozpačitěl-nad jedněmi dveřmi namísto obrázku, či srozumitelného nápisu v angličtině stálo napsáno: KOBIJETA-rozhlédl jsem se, na chodbě nikdo, tak beru opatrně za kliku-ouha ta mi v tu chvíli klade nevysvětlitelný odpor, jemuž hned ustoupím, ze dveří vychází pohádkově krásná dívka v závěsu za ní neméně půvabná brunetka..."ČOŽE TU PAN TAKTO ŠUKAJE" a obě se chichotají jak pubescentní dívenečky..omluvně jsem se uklonil a ony se ještě více rozchechtaly....
jen jsem si s introvertním humorem v duchu řekl:"PÁN NA WC NEŠUKÁ-UŽ NA TO NEMÁ LÉTA".......(poznámka: Polky jsou právem považovány za nejpůvabnější evropská stvoření)**:-):-D*

15.03.2018 12:52:17 | Frr

Děkuji za komentář :D

15.03.2018 13:37:14 | Gigy

To, co je v textu popsáno, není o introverzi, ale o nedostatku sebevědomí.

15.03.2018 09:45:48 | tall&curly

Očividný názor extroverta, který nedokáže introverty chápat. To jsou citliví lidé. :-)

15.03.2018 12:11:46 | Lighter

Děkuji! :)

15.03.2018 13:36:19 | Gigy

:-)

15.03.2018 19:45:38 | Lighter

To, co je pro tebe očividné, nemusí být nutně pravdivé.

15.03.2018 12:45:53 | tall&curly

Empatie nemá s pravdou příliš společného.

15.03.2018 19:43:55 | Lighter

Já reagovala na to, jak jsi poznal, že je to očividný názor extroverta.

16.03.2018 09:26:45 | tall&curly

I já si myslím, že to je spíš o sebevědomí. Sám mám sebevědomí kolísavé a takové ty nepříjemné pocity, že vás každej sleduje a něco si myslí a nechce se vám ani vstát na hajzl, mám, když jsem na tom se sebevědomím zrovna zle...když mám sebevědomí na druhé straně škály, tak si ten pocit, že na mě možná někdo kouká, buď užívám (když si myslím, že vypadám dobře), nebo mi to je u zádi(když si myslím, že vypadám blbě).
Introvert je spíš člověk bez potřeby se s něčím někomu svěřovat a něco někomu vysvětlovat. je prostě víc pro sebe a klidně může bát velmi sebejistý a vyrovnaný. Myslím, že čím jsem starší, tím víc jsem introvertní...i když se to tady asi nezdá:D, ale dřív jsem míval potřebu se fakt otevírat, dneska už spíš jen sleduju ty ostatní a sám si svý pocity a názory nechávám pro sebe.

19.03.2018 07:51:17 | Jezero

...asi je ale snazší, říct si: "jsem introvert" než připustit: "mám sebevědomí na hovno".:D

19.03.2018 08:08:44 | Jezero

Souhlas se vším, co jsi napsal. Bohužel na literu vždycky frčely spíš myšlenkové zkratky.

19.03.2018 10:25:51 | tall&curly

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí