senzibil

senzibil

Anotace: věci mezi nebem a zemí

 

 

          Žijeme mezi vámi, a přesto o nás nic nevíte. Někdy nás házíte do jednoho pytle s blázny a šarlatány. Společnost nás oficiálně neuznává. Neexistujeme. Už jsme si zvykli. Vypadáme jako vy, ale jsme jiní. Přitahujeme duše mrtvých lidí, cítíme anděly, občas i přítomnost cizích entit. Jsme lidé se zvláštními schopnostmi. Senzibilové.

          Je mi 46 let, žiju v Plzni, jsem narozena ve znamení Ryb a jsem senzibil. Senzibilem se nemůžete stát,tím se narodíte. Zdědíte zvláštní schopnosti po někom z příbuzných. Já jsem senzibil po matce. Zatímco ona občas slyší moje myšlenky (myšlenky se nečtou, ale slyší), já  jsem telepat v interakci se zvířaty. Dokážu na krátkou chvíli myšlenkou přimět zvíře, aby přišlo ke mně, nebo ho poslat na určité místo. Vše probíhá velmi rychle a přirozeně, takže své schopnosti nedokážu demonstrovat a tím pádem ani dokázat. Což je trochu frustrující, ale co se dá dělat.Jinak ezoterických zážitků mám za sebou víc, ale nebudu je zde uvádět, protože si myslím, že by jste mi nevěřili. Některým věcem člověk prostě uvěří, až když je zažije na vlastní kůži. Věci mezi nebem a zemí existují a fungují, i když tomu nevěříte.

         Život senzibila není lehký, ale už kvůli těm zvláštním zážitkům stojí za to. Neměnila bych. Jaké zvláštnosti se vyskytují v mém běžném životě? Tak například postel musím mít vždy umístěnou u zdi, nesnesu na sobě žluté oblečení a žádné kovové šperky. Jsou to pro mě důležité maličkosti. Také nerada cestuji, necítím se dobře na místech s velkou koncentrací lidí, nejhorší jsou pro mě vlaková nádraží a letiště. Proto utíkám do přírody a mezi zvířata, kde necítím žádnou negativní energii. No a můj největší ezoterický zážitek? Měla jsem doma duše mrtvých lidí a jednou dokonce negativní entitu. To už jsem byla trochu vyplašená, tak jsem kontaktovala známého lovce duchů pana Drábka z Brna, a ten mi vysvětlil, že já tyhle věci přitahuju. No super ! Tak ale hlavně, že mi doma nestraší !!!

P.S. : každé ráno vidím bubáka, v zrcadle

         sakra !

 

 

 

 

 

 

Autor rybka, 25.08.2018
Přečteno 1678x
Tipy 10
Poslední tipující: P.Balam, Frr, Malá mořská víla, Jort, zdenka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To máš dobrý, já se v zrcadle nevidím...

26.08.2018 09:46:11 | Slav Milo

úsměv ... na toho bubáka ... a jinak ... myslím, že se transformujeme ... naše vjemy ... někdo rychleji, někdo pomaleji ... jednou všichni prozříme ... zotvíráme uzavřené ... z.

25.08.2018 21:06:38 | zdenka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí