Tarotová karta "Jahodnička palesní"

Tarotová karta "Jahodnička palesní"

Anotace: Inspirováno knihami Vadima Zelanda - Ovlivňování reality

.


Nepřesně jsem filozofoval, byl arogantní a sebestředný. Energie mého blbství se sumarizovala a materializovala mě, poněkud vyjukanou a ukřivděnou halmičku, na úpadkové dráze života, kterou tarotová sada zobrazuje jako kartu Jahodničku palesní.

Na úpadkových drahách je vše namáhavé, kamkoli se prodíráte jako zlatým medovým želé, v prackách taháte pořád něco těžkého a postradatelného. Sebedůležitost, třeba.
Sociální disharmonie se vám dostává plnými lopatami.

Sudičky babylónské označily tuto úroveň lidského bytí kartou Jp, protože - když už odtaháte všechno tam, kam máte, vyfasujete přídělové poukázky na potraviny a vitamín cé na měsíc dopředu a chcete si trochu orazit, tak vejdete, sám nebo s někým, do jakési pa-přírody, kde je všechno potaženo šlemem nicoty, chodíte po trasách feťáků, smačkanými petlahvemi a pod dálničními nadjezdy, prachem, okolo smrdutých toxických potůčků.
Chtěli jste do lesa, ale překročili kouzelnou bylinu Jahodničku palesní a v důsledku toho vstoupili do palesa.

Dal jsem se pak trochu do kupy, pročistil svoje světlo, abych už nevyzařoval tak nejapné energetické vektory a byl vyvát na vyšší dráhu života s názvem "Zdánlivý úpadek".

Na starodávném stavení v krásné přírodě, uprostřed smečky psů a podivínů, mám obrovské závěje svobodného časoprostoru.
Topí se tu v kotli, a pokud vám při řezání cirkulárkou nepřeběhne dřevo s hřebíky po ksichtě, máte krásný, živý, oranžovo-rudý oheň. Skutečný.

Proč je v sadě karta "Zdánlivý úpadek" znázorňována jako kominík na střeše se můžeme jen dohadovat. Asi - práce je to poněkud málo prestižní a hodně umolousaná. Umíme si však snadno představit černého pána nebo paní, jak dělá svou práci s chutí, má zuřivou radost ze života a pocit, jak na to vyzrál/a, že se tak pěkně schoval/a před kreténskými nároky a očekáváními společnosti.

Čekáš snad něco od kominíka nebo kominice?
Tak vidíš.




.
Autor CORONATION, 29.12.2020
Přečteno 312x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

čekám***ST* :-D*

29.12.2020 15:52:59 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí