Vendelín

Vendelín

Anotace: Doufám že se vám bude líbit

Vendelín

Byl jeden kocourek Vendelín. Byl to moc hezký kocourek a jedna kočička Mourinka ho potají milovala. Vendelínovi se Mourinka také líbila,jednou si Vendelínek řekl, že půjde do světa a tak šel. Šel až došel do města bylo tam plno plničko stánků se suvenýry, s květinami a také s perníčky. Vendelín měl v kapse dva groše, tak si ten perníček koupil, aby neměl hlad. Šel dál, došel do vesnice tam mu jedna holčička jménem Martina dala mléko a jitrnici, Vendelínek si móc moc pochutnal a ještě si u nich schrupnul. Když si Vendelínek odpočinul, šel zase dál prošel několika vesnicemi, městy až přišel před tajemný hrad, něco zaslechl. Popošel o kousek blíže a tentokrát to slyšel o něco hlasitěji a mnohem srozumitelněji. Přesně to znělo takhle: pomoc, pomoc, kocourku pomoc Vendelínečku zachraň mě!!!!!!!! Vendelínek se rozběhl proti dveřím od hradu a bum a bác! Kocourek leží na zemi mezi zvadlými růžemi, ale naštěstí se kocourek za vteřinku zvedl a řekl si: já ji musím zachránit!! Vykopl dveře a podle sluchu běžel a běžel až tam doběhl byla tam Mourinka, tak ji Vendelínek rozvázal a Mourinka mu dala tak velikou a sladkou pusu až se celí začervenal. (a to že se kocouří nečervenají chy chy chy)

Sláva, sláva Mourinka je zachráněna,
bude velká svatba pozvou i psa Árina.
Autor demonice, 25.04.2008
Přečteno 655x
Tipy 1
Poslední tipující: Bubble - miluje - slunečnice
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jéé.. desetiletou autorku jsem tu ještě neviděla.. :) Napsala jsi hezkou pohádečku slečno :)

23.05.2008 08:07:00 | Bubble - miluje - slunečnice

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí