O líném Matějovi

O líném Matějovi

Anotace: ...............

Byl jednou jeden Matěj a ten byl strašně líný. Když mu jednou paní máma řekla aby šel natrhat hrušky a on jí poslal do pr..........yč vyhodila ho z domu. Líný Matěj si sedl pod svou oblíbenou hrušeň a přemýšlel kam půjde, protože se mu pracovat nechtělo a chodit nikam také nechtěl ale nakonec se rozhodl že se musí nějak uživit. Šel tedy do nedalekého hostince se zeptat na práci. Hostický mu řekl:,,Můžeš tady být, pod jednou podmínkou. Když mi nebudeš chdit na hrušky." Poté šel spát do stáje. Večer, přesně o půlnoci tam přišla krásná víla a udělala z něho pracovitého Matěje. Ráno se probudil strašně moc brzy a pomyslel si:Odejdu si hledat práci. Viděl starý mlýn a řekl si:,,Vypadá opuštěně." a tak tam šel. Šel, šel, šel až dorazil ke vchodu a tam krásné děvče a to praví:,,Nechtěl bys mě za ženu?" a Matěj na to:,,Ánó chtěl." A tak se vrátili domů a byla svatba. Paní máma jim po svatě hlídala líteho Matýska kterého si ti dva pořídili:)
Autor Tlustoprd, 10.03.2009
Přečteno 809x
Tipy 3
Poslední tipující: 7Anno&nnym7, Innna
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je fofr.
lítý matěj. jak to přišlo, že byl tak lítý, maje tak flegmatického ota? inu, pověst to však dobrá jest. eh.

04.05.2009 22:37:00 | Já Esther Ruth

tedy pogádka.

04.05.2009 22:37:00 | Já Esther Ruth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí