Jezerní paní

Jezerní paní

Bylo jednou jedno království které bylo uprostřed jezer.Žila tam překrásná dívka byla to dcera krále Miledora.Na nejvědčím kopce co byl v lese krále Miloedora žilzlí černokněžník. Ten černo kněžník chtěl královu dceru za ženu . Král Mliledor ale řekl ne černokněžník se naštval svolala naně velikánskou bouři . Vzal sivšechny ze zámku kromě královi Dceri. Zámek se potopil do hlubyn jezera a králova Dcera tam byla uplně sama .Princezna cele dný chodila po zámku a nebo pletla .
Jednoho večera přišel černo kněžník a řekl jí : vezmešsi me? ale princezna Ellena řekla ne. černo kněžník se naštval a řekl dobrá tedy máš nato se rozmyslet do 7 dnů pak tvůj otec zemře . Princezna se dala do breku.Černo kněžník se jen zaspal a zmizel.Princezna brečela a nepřestala brečala do rána. Připlula tam ryba a zaklepala . Princezna šla otebřít ryba se najednou změnila ve starou paní. Ta stará paní řekla nebrečtu holka dám ti něco . Stará pání vitáhla láhvičku a svolala dej si kapku každý večer a mužeš na hladinu jezera , ale dávej pozor nesmíš se dotknout břehu. Princezna řekla děkuji a že bude toto dodržovat . Stará paní uš plavala a ještě z dálky vikřikla že jí brzo někdo zachrání.
Večer si dala princezna kapku a višla na hladinu , měla krásné bíle šaty a sametoví závoj s modrými ružemi . kolem jel nějaký Princ ze sousedního panctví . Princezna Ellena se tam procházela po jezeře. Princ jí viděl a nemohl zté krási ani mluvit . Princezna volala pomoc ,pomoc. Princ zaní plaval a vzaljí aleuš višlo slunce a princeznu to stahovalo pod voduale princ jí zachránil. Pak mu vše visvětlila . Princ svolala pujdem je všechny zachránit . odjeli aš na ten nejvyšší kopec a tu se oběvil černokněžník a svolal co tu pohledávate . Princ nato deme všechny zachránit ale zlí černo kněžník nato to sotva namě nemá nikdo sem hrozně silky ale princ mezitím zezadu ho bodl mečem a on umřel. apk se konala hostina král Miledor řekl zato žesi nás zachránil dostaneš moji dceru Ellenu za ženu tak se taky stalo . Všichni byli štastní ale všichni taky žili pod hladinou . Ajenom proncezna každý večer mohla jen na hladinu.
Autor katkacokolada, 06.11.2010
Přečteno 955x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobrýý =D

07.11.2010 17:40:00 | mončičak

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí