Pohádka Naruby

Pohádka Naruby

Anotace: o sněhurce

Za sedmi horami a hlubokým lesem bylo jedno království a v něm žila královna se svou nevlastní dcerou Sněhurkou.Obě byly velmi krásné.Královna měla kouzelné zrdcadlo,které ji každý den říkalo,že je Sněhurka nejkrásnější na světě.Královna byla spokojená,protože měla Sněhurku ráda.Jednoho dne se Sněhurka rozhodla,že se půjde podívat do světa.Královně se to vůbec nelíbilo,ale nechtěla jí bránit.A tak se vydala na cestu.Došla do hlubokého lesa a uviděla tam chaloupku.Nakoukla dovnitř.Všechno tam bylo malinké a sedmkrát.Ale byl tam nepořádek a nic na svém místě.Protože byla unavená,tak v chaloupce usnula.Večer se vrátilo do chaloupky sedm tlustých a zlých trpaslíků.Když uviděli Sněhurku,velmi se zaradovali,svázali ji ruce a nohy aby jim neutekla.Musela slíbit,že bude vařit a uklízet,pak ji rozvázali.Protože byla velmi krásná,tak ji ostříhali vlasy,začmoudili tváře a oblékli do velmi starých šatů.Před chaloupkou hlídala krvelačná čivava.Jednou se královna opět zeptala svého zrdcadla:Ty královno,protože Sněhurka je u zlých trpaslíků,kteří jí vězní,trápí a ničí její krásu.Královna se rozplakala,ale napadl ji dobrý plán.Otrávila sedm krásných,červených jablíček.Převlékla se za hodnou babičku a šla navštívit chaloupku trpaslíků.U chaloupky ji překvapil divný pes,který ji chtěl sežrat.Protože Sněhurka chodila pejska každý den krmit,dokázala ho uklidnit.Hned v babičce poznala svou hodnou královnu.Ta jí řekla svůj plán,jak se může zachránit.Dala ji sedm otrávených jablek,které musí trpaslíci sníst.Když se trpaslíci vrátili domů,Sněhurka neměla navařeno.Řekla,že jsoutlustí,a proto budou dodržovat zdravý životní styl.Na talíři měl každý velké červené jablko.Protože měli hlad, tak všichni jablíčko snědli, ale chtěli za tuto troufalost Sněhurku potrestat.Už to nestihli, neboť byli otráveni.Sněhurce už jenom zbylo poradit si s krvelačnou čivavou.Ta si ji, ale zamilovala a měla ji ráda.Najednou na ni promluvila lidskou řečí.Když mě políbíš,tak Tě pustím!Sněhurka ji políbila a ze zlého psa se stal krásný princ.Odešli spolu do zámku, kde je s otevřenou náručí přivítala královna a předala jim království.
Zazvonil zvonec a pohádky je konec.
Autor klaklík, 01.12.2006
Přečteno 7156x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čauky Klárko dla jsi sem moc hezké pohádky, zvlášť ta tvoje jrvelačná Čivava byla sranda =) Moc se mi tvé pohádky líbí a doufám že brzy zase nějakou sesmolíš ;o)

08.02.2007 23:13:00 | Rybka~2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí