Jak žirafa soutěžila ve skoku na lyžích

Jak žirafa soutěžila ve skoku na lyžích

Anotace: pohádka jako každá jiná!!!!!!! prosím komentujte!

V zoologické zahradě ve Šprťouchlatech měli hodně zvířat, ale nejvzácnějším kouskem byla žirafa Matylda. Nejenom že byla hodná a chytrá, ale taky velmi vysoká. Protože byla pořádná a poslušná, měla svůj samostatný výběh.
Jednou když tak dováděla ve svém výběhu, uviděla na trávníku zlatokřídlého broučka, který se třpytil na sluníčku. Už ho chtěla zašlápnout, ale brouček najednou začal prosit o svůj život. „Prosím, já nechci umřít,“ řekl brouček. „A co za to?“ řekla žirafa. „Uspořádáme si spolu závody“, řekl brouček. „Schválně kdo vyhraje.“
A tak se spolu dohodli, že závody budou ve skoku na lyžích. Zavolali si na pomoc opičáka Jozku, který byl nejlepší organizátor v ZOO. Ten svolal nejsilnější zvířata, a ta začala stavět skokanský můstek. Sněhu bylo dost, tak už jen stačilo sehnat sysla, lišku a veverky, kteří svými chlupatými ocásky upravili kopec a přistávací plochu. O lyže se našim závodníkům postarali bobři, kteří jsou mistři v ohlodávání dřeva.
Ještě bylo třeba domluvit ceny pro vítěze. Pokud vyhraje Matylda, dostane od broučka plný vůz chutných větví, pokud vyhraje brouček, Matylda se s ním podělí o svůj výběh, kde mu postaví domeček.
A protože v ZOO se nic neutají, v den závodu se pod kopcem sešly všechna zvířata, která byla připravena urputně fandit. Byla rozdělena na dva tábory. Malí fandili broučkovi a velcí žirafě.
Na skokanském můstku už byli naši závodníci připraveni. Každý měl pouze dva pokusy. Pod kopcem už to vřelo a všichni křičeli hip hip hurá. Pokud by se stal úraz, byla zajištěna i lékařská péče medvědem se svým týmem. Mezi hlavní rozhodčí patřila sova, lev a jelen. Tučňáci měřili délku skoku.
První skočila žirafa. Skok se povedl a žirafa dopadla na všechny čtyři. Tučňáci naměřili 25m. Broučkovi se skok také podařil, ale protože byl lehký a podfouknul ho vítr, skočil o 5m méně.
Vše měl rozhodnout druhý pokus. Žirafě se však druhý pokus nepodařil. Ve vzduchu se jí rozjely nohy a po dopadu na zem se zabořila hlavou do sněhu jako pštros. Délka skoku byla jen 10m a rozhodčí jí přidělili trestné body za poškození doskočiště.
Všichni netrpělivě čekali na broučka. Brouček si chytře počkal na úplné bezvětří. Při skoku se pořádně odrazil, sklopil tykadla a doplachtil až na hranici 35m. Bylo rozhodnuto. Všichni jásali a oslavovali vítěze. Žirafa uznala svou porážku a postavila broučkovi ve svém výběhu domeček. Všichni v ZOO přijali broučka mezi sebe, a stal se členem sportovního oddílu skokanů
Autor klaklík, 13.02.2007
Přečteno 1261x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

:-D Tak sice nejsem malá ale je to hustá poháádka

08.03.2007 00:30:00 | Manndarinka

hezký, četla jsem to sedmiletému synovi a smál se u toho.....hlavně žirafě, jak se ji rozjely nohy :-))
mám dát 8O a čeká další zoologickou pohádku, prý ten brouček byla blecha Matylda, dík :-))

13.02.2007 19:40:00 | Jarky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí