Jehňátko Přítulka

Jehňátko Přítulka

Anotace: Tohle byla má první, pokusná pidi pohádka pro pidi děti. Pak následovaly další. Jak se čte, posuďte vy sami. Či spíš, ať děti posoudí, jak se poslouchá :-) :-)

Jehňátko Přítulka bydlelo v dřevěné chaloupce u velikého lesa. Na trhu si ho koupili hodní manželé s malými dětmi a dobře se o něj starali. Jehňátko se jim ale pořád zdálo smutné, i když vypadalo zdravě – bylo bílé jako obláček a hlásek mělo jako andělský zvoneček. Jednou ráno ale s hrůzou zjistili, že chlívek je prázdný! Prohledali celou vesnici, ale jehňátko nenašli. Všichni byli moc smutní, neustále na něj mysleli, ale nedalo se nic dělat. Až jednou jeli do vedlejší vesnice na statek pro čerstvá vejce a koho tam v ohrádce neuvidí? Jejich malé jehňátko! Poznali ho podle růžové mašličky, kterou mu uvázali kolem krku. Uteklo zpátky, kde se narodilo, za svou ovčí maminkou. Rodiče i děti tak pochopili, že jehňátku je u jeho maminky nejlépe a rozloučili se s ním. Každý týden ho ale jezdí navštěvovat a tak jsou spokojení úplně všichni. Hlavní je, že jehňátku se nic nestalo a všechno dobře dopadlo.
Autor NigarKalfa, 30.12.2020
Přečteno 593x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jsi velmi krásná orientální tanečnice a Tvá pohádka mě pohladila na duši děkuji moc za ni ST :-))

31.12.2020 03:48:15 | Iva Husárková

Děkuji, mě moc pohladil na duši Tvůj krásný komentář... A přeji šťastný nový rok plný zdraví, lásky a inspirace! :-)

31.12.2020 12:06:27 | NigarKalfa

i Tobě vše nej hodně zdraví lásky ať je Tvůj život pohádka :-))

01.01.2021 04:17:51 | Iva Husárková

Díky! Zatím je spíše jako pohádka bratří Grimmů... :-D :-( Ale pevně věřím v lepší zítřky! :-)

01.01.2021 10:22:35 | NigarKalfa

:-))

02.01.2021 03:38:00 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí