Příběh o Benovi

Příběh o Benovi

Anotace: Je to o pejskovi který najde své psí štěstí.

Byl jednou jeden chlupatý bílý pejsek Ben, vypadal jako bílá chundelatá kulička. Byl to veselý a hlavně toulavý pejsek, který neuměl moc poslouchat svého pána. Ať ho pán cvičil, jak chtěl, Ben ho prostě neposlouchal.
Byl moc tvrdohlavý. Jednou, když pán šel s Benem na procházku, vytrhl se mu z vodítka a utíkal pryč za psí fenkou. Lady byla nádherná psí slečna, která již dávno ztratila domov, protože měla zlého pána, který ji už dávno opustil a vyhodil na ulici. Ben se tak do Lady zakoukal, že úplně zapomněl na svého pána, který ho hledal. A protože neuměl poslouchat povely, nevěděl, že se má vrátit. Lady se také Ben moc líbil a hlavně byla ráda, že není sama. Začali se spolu toulat, až se dostali do hlubokého lesa. Byli celí špinaví, hladoví a unavení. Usnuli. Najednou je probudilo hrozné vytí. Oba nikdy takového velkého a hrozivého psa neviděli, ale cítili nebezpečí. Vlk začal útočit na Lady, protože se mu zdála vystrašenější a slabší. Ben začal svou přítelkyni chránit celým svým psím tělem. Vlk měl jasnou převahu a vypadalo to opravdu zle. Až najednou si Lady všimla úzkého otvoru ve skále, u kterého v lese usnuli. Zavolala Bena a oba vklouzli do té malé díry. Tam vlk za nimi nemohl. Byli v bezpečí. Ben byl dost pokousaný. Ráno když už bylo bezpečno, se Lady rozhodla vyhledat pána Bena, aby ho mohl ošetřit. Opustila úkryt a vydala se zpět do města, do toho parku kde se prvně potkali. Zatím pán hledal Bena a vyvěsil plakáty a napsal na ně: Hledá se bílý pejsek s modrým obojkem a slyší na jméno Ben. Pán hledal Bena dva dny a nemohl ho najít, až uviděl v parku tu psí fenku, za kterou mu Ben utekl. Ta na něj začala štěkat a vedla ho do lesa. Pán tušil, že se něco stalo, tak se nechal zavést až k té skále, kde byl Ben schovaný. Našel ho, a odnesl domů, kde ho ošetřil. Oběma dal najíst a napít. Na zahradě jim postavil psí domek, aby už nechtěli nikde utíkat a bylo jim dobře. Nenutil Bena již poslouchat na povely, protože věděl, že je rozumný pejsek, který jenom hledal své psí štěstí. Zanedlouho měli Ben a Lady štěňátka. A pán byl rád, že už teď není doma sám, ale s celou psí rodinkou.
Autor klaklík, 12.04.2007
Přečteno 1055x
Tipy 2
Poslední tipující: Favi
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Krásná pohádka. Skoro mě rozplakala na konci.. A tak to má být.. všechno jednou dobře skončí...:)

18.04.2008 20:31:00 | Favi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí