O princezně Číně

O princezně Číně

Anotace: Kdyby to takhle bylo jednoduché.

Byla jednou jedna princezna Číňa a ta byla tak krásná,že se o ní princi tahali,ale ona neměla o žádného zájem,protože byli oškliví nebo zase nevychovaní.Jednou šla princezna Číňa do vesnice,kde bydlela a tam uviděla nádherného kluka,ten se jí tak líbil,že se do něj zamilovala a on do ní také,takže na nic jiného nemysleli.Jednou přišel k princezně a dal jí nadherný prsten a ona se zeptala na jeho jméno.Odpověděl jí,,Shinjin´´.Princezna řekla,dejte Shinjinovi truhlu zlata,aby mi vyrobil ještě náhrdelník k prstýnku,jenž by se k sobě hodily.,,Splním tvé jakékoliv přání´´,řekl Shinjin.Za týden se Shinjin ukázal znova i s náhrdelníkem,který nádherně ladil s prstýnkem.Princezna řekla co si přeješ za tyto šperky?Vaší ruku princezno,odpověděl Shinjin.Přijímáte tuto nabídku?Po chvilce váhání s úsměvem na rtech,řekla ano!Teď už zbývalo jenom domluvit datum svatby.Na přání princezny se svatba uskutečnila hned následující den.V celém králoství byly přípravy v plném proudu.Další den byl nejkrásnějším a nezapomenutelným zážitkem pro zamilované a oddané,hrdličky Shinjina a Číni.
Autor deblina, 05.03.2010
Přečteno 453x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí