zlý koblich II

zlý koblich II

jednou když se koblich procházel po ulici tak si skočil do herny s úmyslem skusit štěstí v auotomatech.začal malými částkami(100 000).a k jeho udivení mu vypadlo 200 000.a tak si řekl že má dneska,ale štígro a tak tam vsadil (500 000).ten tokrát se to nepovedlo.a tak tam zůstal dokud neprodal vlastní dům.koblich byl úplně na dně.ale pak ho napadlo,že to vykrade!!šel si zatím dáchnout,protože zaútočí až se bude zavírat.

blížilo se půl jedenácté a koblich se hrabal z popelnice(jelikož nebylo kde přespat).koblich šel k herně a uviděl otevřené okno(nakoukl dovnitř a uvnitř bylo jen pár máníků co se zmohly nanejvíš otevřít oči,ale pak se zarazil u vnitř byli kamarádi od F.B.I).proto koblich změni plán(místo toho aby v pohodě štípl klíče se bude muset pěkně poprat).koblich šel jako by nic do herny a uviděl železnou tyč.zrovna když se nikdo nekoukal tak ji vzal a uhodil recepčního.členové F.B.I už s koblihem začali zápasit:první byl tak zlitej,že se na tu tyč dobrovolně nabodl,druhý po něm skočil,ale koblic byl rychlejší pořádně ho kopl do oka a pak vzal židli a pěkně po něm tou židlí hodil(při pádu hlavou rozbil televizi.koblich se tak chvíli pral ale 3 členové né a né zemřít.tak koblich použil mazanost(vzal vodku a udělal sní čáru:jadna polovina kde byl koblich s kasou a druhá s členama F.B.I.koblich vzal zápalky a zapálil hranici).jednen z členů byl ke vší smůle politý rumem a když to chytlo chytl i on a běhal všue kolem dokud neskočil do záchodu,ale i na to koblich myslel a nalil tam alkohol a když tak skočil tak to tam pěkně bouchlo.a tak koblich vzal klíče a vzal si z trezoru je vše co tam bylo.a co se stalo se záchodem po výbuchu????

zrovna ve vedlejší ulici jelo smrtonosné komando kobra 11.a záchod jm spad do auta.simír si myslel,že jeto meteorit a spolujezdec si myslel,že je to boží záchod
Autor sirII, 06.05.2009
Přečteno 766x
Tipy 7
Poslední tipující: Findë, Striptérka, Tracy Beakerová
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí