krteček v kalhotkách VS. krtek se sekerou

krteček v kalhotkách VS. krtek se sekerou

Anotace: 2.podzemní

5.října 205.před lidma nastala válka mezi krtečkem v kalhotkách a krtekem se sekerou.oba se začali opevňovat.stavěli hradby a vojáky.to trvalo 2205let.v tu dobu se začali objevovat zahrádkáři a nastala válka 3.světů.a zahradníci vyhlásili krtkům valku a tak vznikla u zahradníků 1.světová.zahradníci měli výkonné zbraně např:zbiječka,krumpáč nebo oblíbená sekačka(když vystrčil krtek hlavu tak byla v cuku blesku rosekaná),zbraně zemního ničení tedy mina,leaser,vydle,napalm,kyselina sýrová a spousta jedů.

jak reágovali Krtčí kapitáni na válku??

mezitím byl poslán dopisní kámen(papír nebyl,rozložil by se cestou)s prozbou o mír.

a nastal mír mezi krtky

a abych nezapoměl:KRTČÍ ZBRANĚ
prak,sekera,ketapult,propasti(když tam spadne zahradník tak vylezou krtci a u kamenujíhu),a poslední a nejepší zbran je minomet a dělo.

dlouho se nic nestalo dokud se neobjevil adolf hitler který byl vegetarián a chtěl krtky vyhubit jako židy.

a tak jedno začali házet bombi na hirošimu a nagasahy.tak jednou spadl napalm na území krtků.krtči králoství bylo do základú spáleno hitlerovými zahradníky.

ti co přežili byli zavřeni do koncentračních táborů.
Autor sirII, 14.05.2009
Přečteno 728x
Tipy 3
Poslední tipující: Tracy Beakerová
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuji|velice|

26.11.2009 16:08:00 | sirII

si zvrhlej

30.10.2009 18:26:00 | Corsica

Miluju tvoji tvorbu!

25.05.2009 17:26:00 | Tracy Beakerová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí