Pětihvězdičkový hotel u Chlupaté myšky 1.část

Pětihvězdičkový hotel u Chlupaté myšky 1.část

Byla jednou jedna dívka,která pracovala jako služebná v pěti hvězdičkovém super hotelu.Hotel se jmenoval ,Hotel u chlupaté myšky‘.Dívka se jmenovala Valerie.Naklepává hnědý huňatý polštář ležící na posteli s hnědozeleným povlečením s chlupatou myškou..Pokoj je vymalovaný do brčálově zelené barvy a na jedné ze zdí je namalovaná myš chroustající sýr.
V hotelu panuje velké rušno protože zrovna dnes poprvé otevírají.V levém křídle hotelu v přízemí je veliký bazén se studenou,s teplou a s vlažnou vodou.U každého bazénu jsou schůdky,můstek(různé výšky) a dvě skluzavky.V hotelu je 569 pokojů a každý pokoj má jinou barvu,povlečení, no prostě je každý jiný.Každý pokoj má:sprchový kout nebo vanu (podle toho co si zákazník(host) vybere) psací stůl,televizi,notebook,noční stolek,lampu…. a postel.V pravém křídle hotelu je veliká jídelna se spousty stolů a židlí.
„Tak,dnes je náš velký den.Dnes poprvé otevřeme náš hotel kde bude spousta práce…………………..“řekl vedoucí hotelu u chlupaté myšky pan Teodor Rejsek a šel dát na dveře ceduli otevřeno.
Za pár hodin se objevili první hosté. „Vítejte v hotelu u chlupaté myšky.Kde máte zavazadla“? Zeptal se mile Rejsek. ,,Venku,kde jinde?“odsekl host ze zamračeným výrazem v koženém kabátu s kožíškem kolem kapuci. „Račte prominout“ řekl Rejsek „Pane Goodfeoule,dojděte tady pánovi pro kufry“Řekl vedoucí hotelu. „Tady máte formulář,budete ubytován v 1 patře v pokoji číslo 6.“ řekl Rejsek a podal pánovi formulář a propisku s nápisem T.Rejsek 098 567 154 Bambusova ulice Štěkanov.Také mu podal malý plánek hotelu aby nezabloudil a papír z napsanými jídly co si může vybrat..
„Děkuji“ Řekl pán. „Příjemný pobyt“ Následovalo další slovo Rejska ale hosta už nezajímalo co Rejsek řekl.Pán si stoupl do výtahu,zmáčkl knoflík první patro a už se veze.
„To byl ale drzoun“ řekl Goodfeoul „To je pravda“řekl Rejsek
„Co tady děláš,já jsem tu byl ubytovaný první ty huso,vypadni,je to můj pokoj a ne tvůj dělej,vypal ,padej..“Vyjel na Valerii která uklízí v pokoji číslo 6 .Pán jí popadl a vyhodil ji ze dveří. „A už tě nechci vidět“zařval na ni.Valerie omdlela a bohužel spadla na hlavu. Za pár minut řekl Rejsek „Jak to že už tam Valerie uklízí už dvě hodiny?“Půjdu se podívat,co tam tak dlouho dělá.Ty Robbie se postarej o hosty,kdyby přišli“.Rejsek nastoupil do výtahu,zmáčkl knoflík a jel.Vystoupil v prvním patře. „To snad ne!“

Pokračování příště
Autor PohádkaCopánek, 10.11.2010
Přečteno 630x
Tipy 2
Poslední tipující: Snící čarodějka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Líbí se?

10.11.2010 14:43:00 | PohádkaCopánek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí