Nová kamarádka

Nová kamarádka

Anotace: 5.část příběhů z Bedřichova

Sbírka: Strašidýlko z Nekrasu

V Bedřichově vždy bylo, je a bude pár opuštěných i když krásných domků a jeden takový se nacházel i v blízkosti sousedních domů, kde bydleli Vojtíšek s Kubíkem.Jednoho rána si kluci hráli na zahradě a všimli si, že u prázdného domu zaparkovalo nějaké auto a z něj postupně vystoupila celá rodina s nějakým člověkem. Notnou chvíli si dům i ze zahradou obcházeli, několikrát dokonce vešli dovnitř a pak odjeli.
Vojta s Kubíkem, se poté svých maminek zeptali, co to bylo za lidi a maminky jim vysvětlily,že se jedná zřejmě o nové zájemce o dům, o něco dříve si totiž cestou z obchodu jedna z nich všimla cedule s nápisem ,,NA PRODEJ''
Další den dopoledne, přijelo auto znovu, tentokrát již jen rodina samotná, maminka,tatínek a dívka,jež byla zhruba ve stejném věku jako oba chlapci. Maminky obou chlapců se domluvily, že společně půjdou se s novými sousedy pěkně přivítat, vzaly proto i nějaké to pohoštění,aby nešly s prázdnou. Oba kluci se samozřejmě chtěli, co nejdříve seznámit s jejich stejně starou dívkou a proto jí začali klást všetečné otázky. A dívka začala mile odpovídat: ,,Jmenuju se Alžběta, ale klidně mi říkejte Bětko, zde v Bedřichově budeme jen v době víkendů, nebo prázdnin jinak bydlíme v Liberci''.Kluci se jí postupně představili a pak jí ukázali všechna zajímavá zákoutí v Bedřichově. Alžbětce se vše moc líbilo a když se za pár dní poznali, o něco lépe,rozhodli se kluci, že Bětku vezmou do lesa za Nekráskem, předem svojí kamarádku upozornili na to, že Nekrásek je sice strašidýlko, ale jinak moc hodný a umí kouzlit.
Známou říkankou ho tedy zavolali a představili Bětušce. Ten se zaradoval a hned nové kamarádce ukázal,co všechno umí za kouzla. Alžbětce se Nekráskovi čáry zalíbily a slíbila mu, že kdykoliv bude v Bedřichově přijde se za ním podívat. Ještě předtím, ale musela Nekráskovi slíbit,že jeho identitu nikomu neprozradí a jelikož Alžbětka uměla držet slovo, tak se nikdo o Nekráskovi nedozvěděl.
Autor Petr27, 24.02.2021
Přečteno 306x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, jenommarie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí