Hádka

Hádka

Anotace: 7.část příběhů z Bedřichova

Sbírka: Strašidýlko z Nekrasu

Jednou přijela skupinka děti, do Bedřichova na školní výlet. Zde měly zůstat celý týden,ubytovali se proto v malém penzionu. Kubík s Vojtou, se o tom samozřejmě doslechli a chtěli se podívat,zda některé děti neznají, byla to však škola, z jiného města.
Co se ale nestalo? V té skupince dětí, se najednou objevila dívka v modrých šatech s červenou mašlí upevněnou v dlouhých, kaštanových vlasech. Kubíkovi, se ta dívka hned zalíbila a chtěl poznat jí více,jenže netušil, že se líbí také Vojtíkovi.
Druhý den ráno, se skupinka dětí chystala na výlet na Královku,Kubík šel k Nekrasu dříve,aby měl záminku se s neznámou dívkou potkat. To ovšem netušil,že tam narazí na Vojtíka.
Kubík se hned dovtípil,proč tam jeho kamarád čeká a když se jeho domněnka potvrdila,tak se na Vojtu rozlobil a přiznal mu, že ta neznámá dívka líbí, ovšem Vojtík prohlásil úplně to samé,až se strhla velká hádka, jež byla tak hlasitá,že jí zaslechl Nekrásek, který bydlel kousek odsud. Strašidýlko se samosebou hned ptalo, proč se oba kluci tolik hádají,Kubík s Vojtou mu prozradili, o co jde.
Nekrásek se zamyslel a pro sebe si řekl , že kluky trochu potrestá, za jejich žabomyší spory. Na druhý den se proměnil v onu dívku,ze školního výletu, dokonce i se stejným hlasem. Poté zařídil, aby se s oběma kluky náhodou potkal v centru Bedřichova. Kubík s Vojtíkem jí samozřejmě hned pozdravili a začali jí nadbíhat. Jenže Nekrásek v přestrojení,začal oba kluky častovat nadávkami a urážlivými slovy. Oba kluci byli zmatení a rozčarování a odešli smutní domů, teprve po týdnu, kdy ta třída odjela z Bedřichova, se Nekrásek vrátil,ke své podobě a klukům pověděl,co je ta dívka zač, a jak by byli zklamaní,kdyby se s tou dívkou seznámili. Oba kluci se zastyděli, když viděli,kam až jejich spor vedl a raději se proto usmířili.
Autor Petr27, 04.03.2021
Přečteno 374x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Iva Husárková, Medved23, jenommarie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí